Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ulækker opmærksomhed ;-(

Redigeret 11 december, 2011, 20:14 i Studerende og unge
Hej, jeg er en pige på 18, som har gået med et problem siden 2 klasse. Jeg har aldrig kunnet lide bryster, men jeg var så den der fik de største bryster i klassen. siden 7 klasse har jeg fået sådan en ulækker opmærksomhed pga de allerede var store dengang. Idag bruger jeg 70 H-I. er meget glad for at gå til sport, men pludselig kom problemet at jeg fik ondt i skulder og en slem megræne. så nu føler jeg at min form for løkke piller er blevet taget fra mig.( gør ondt skulderne når jeg løber. og aaarh ville bare ønske jeg var født uden barm ;/ Ville ønske jeg kunne komme til at holde noget mere af mig selv, men der sidder noget stort vejen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du har brug for at gå til din læge , enten skal du have beviliget nogle støtte brysteholler, der er også en mulighed for at få oppereret sine bryster mindre hvis de genere meget , og sygsikringen betaler. en anden mulighed er helt at smide din bh, og mærke om du stadig har smerte i skulderne, og løbe med en sports bh på , Jeg ved godt hvordan du har det, jeg har også ønsket at undvære mine. men er nu aligevel glad jeg valgte at beholde dem, prøv at se dig omkring, str 70 er en mellem størrelse der er mange der er dobbelt så store, det trøstede mig, og ja jeg tror bare du skal tænke de synes de var dejlige dine brydter, og de bare var misundelige, derfor de sagde det til dig. kig dig i spejlet og se dig selv. og væn dig til hvordan din krop ændre sig. og se du er dejlig. der er også andre der vil se du er dejlig. prøv at se når nogen ung mand ser dig, fra nu af, se på hans øjne skinner de , smiler han, så er det fordi han synes du ser dejlig ud, og du kan føle dig stolt over at der er andre der synes du er dejlig. det er ikke kun brysterne der styre dit liv, det er føelserne , smilet, stoltheden, glæden, modet inde i dig der betyder noget for andre mennesker der skaber et helt dig, som andre kan elske. brug dit spejel rigtigt meget.i gennem livet, det kan du sige alt til. ha det godt. kærligst
Log in eller Registrér for at kommentere.