Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

For meget hud

persille1persille1
Redigeret 4 februar, 2014, 02:40 i Åben debat om plastikkirurgi
Lige under mine øjenbryn er der alt for meget hud og fedt. Det drejer sig IKKE om øjenlågene. Alt dette hud ligger som en tung dyne på øjenlågene og presser meget. Jeg mærker det konstant og det føles ubehageligt.
Jeg ved man kan få løftet panden, men det koster en formue, så det kommer ikke på tale.
Men jeg ville gerne høre om der skulle findes en, som har fået fjernet noget af huden og fedt på dette sted. Om det i det hele taget kan lade sig gøre.

Måske er det i virkeligheden øjenbrynene der burde løftes. Jeg ville meget gerne høre resultatet af dette. Hvordan foregår det og bliver det pænt.


Jeg har lige fået en god ide fra min bror. Stik et par spidse pinde ind i nakkeskindet og drej rundt, til huden er strammet ud.
Da han grinede blev jeg i tvivl om det var en spøg, ondt gør det vel også. Så hvis en skulle have en bedre ide ville jeg være meget taknemmelig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Persille....
    Der findes en speciel operation lige til dette....
    Men det skal udføres på en anerkendt klinik... for tages der for meget, får du ikke lukket dine øjn...
    Prøv evt at google lidt.... tja. eniro eller krak kan også finde nogle plastkirurger.. Og prøv så at finde den operation... den skal gerne være på deres hjemmeside.. (tegn på at de har udført den tidligere...)
    Jeg har ikke selv prøvet det, men kendte en ældre mand der fik det lavet... lige i starten var det træls at komme ud i kulde... fik aldirg spurgt om der ændrede sig....
    Måske kan der være tidskud/fri operation.... det afhænger sikkert af havd din læge hører fra dig.. (altså om han vil høre det rigtige)
    Det med at få løftet panden.... det lyder da lidt som en klam ide.... så smutter øjenbrynene op midt på panden....

    Held og lykke med dit projekt..
  • Indstillinger
    Tak fordi du svarede. Jeg ved godt det skal være på en anerkendt klinik. Jeg kender også et rigtig godt sted, der er bare en ventetid på 1 til 2 år, fordi jeg ikke selv kan betale, det skal over sygesikringen.
    Men jeg bliver vist nødt til at forhøre mig hos ham for det er en stor plage. Jeg håber da på, at blive meget gammel, så der skulle være tid. Smil.

    Jeg ved øjenlæger løfter huden over brynene, men jeg kender ingen, jeg uden videre tør betro mig til. Jo, hvis det var grå stær ville jeg sagtens turde tage til min øjenlæge, men en plastik operation, der er jeg mere betænkelig. Jeg ville nødig mine øjne blev spærret højt op.
    Jeg tænkte også på om man kunne fjerne hud under brynene, men måske er det slet ikke godt.
  • Indstillinger
    Den ældre mand jeg skrev om, fik fjernet en stribe under øjenbrynene... Så det kan lade sig gøre...
    og det er jo ofte her, at det er hobet sig op...
    Selvfølgelig kan pandehuden være sunket... Prøv evt med en tør hånd at trække op i panden foran et spejl....

    Og selvfølgelig vil jeg gerne svare dig... du er også god til at svare mange andre..... det lønner sig... :-)
  • Indstillinger
    Hjertelig tak for din ros, den glæder mig meget.

    Min pande er glat, det er kun øjenbrynene der er sunket. Jeg er, for at sige det mildt, meget bange for det skal blive mindre pænt.
    Forfængelig er man jo.
  • Indstillinger
    Hej,
    Har du fået det fjernet og hvis hvad kostede det og er du tilfreds med det,
  • Indstillinger
    Hej Anita

    Jeg må beklage, jeg har ikke fået gjort noget ved det og det plager mig stadig.
Log in eller Registrér for at kommentere.