Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gravid.. Åh åh..??

Redigeret 8 december, 2011, 17:23 i Snart gravid
Hej netdokter!
Jeg er lidt bange for en mulig graviditet.

Her for 5 mdr. siden, indgik jeg i et overraskende samleje. Jeg havde været på mine p-piller i 15-16 dage, og fin afvide af min læge, at de beskyttede efter 2 uger. (det er gestronette) Da jeg kort tid før det under en mdr. havde taget en fortrydelsespille, kom jeg i tanker om en ting! Nu er set som sagt 5 mdr. Siden, da jeg skal til her på tirsdag at begynde på 6 p-pille omgang. Jeg tænker lidt. Jeg har ingen mærk streg fra skambenet af op mod navlen, jeg har ikke taget det mindste på, og jeg har været fortsat med mine p-piller, da min mens. kom. Den kom som planlagt, og varede 5 dage som normalt. Jeg har ikke haft pletblødning, kunnet mærke liv eller noget lign. så nu tænker jeg. Jeg kan umuligt være gravid? Det skal siges graviditet er uønsket. Jeg har i mellemtiden haft taget 2 graviditetstest hvor de BEGGE har haft vist negativ, den første ca en mdr. efter samlejet. Jeg er begyndt og træne og er lidt små syg pt. pga forkølelse - fra kæresten af. Nu bilder jeg mig selv ind, at jeg kan være gravid, pga. min træthed, og ondt i maven. Min ondt i maven, er bare mere pga. en virus blandt familie pt. tror jeg, og fordi jeg er utroligt dårlig til at spise. Har ingen metallisk smag haft eller noget. Jeg kan ikke være gravid vel?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.