Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blinker utrolig meget, træthed og tryk i øjnene!

Hej alle sammen.

Jeg har i 1½ måned nu blinket utrolig meget med mine øjne. Konstant hele døgnet rundt. Vil gætte på jeg blinker omkring 60-100 gange i minuttet, hvert eneste minut jeg er vågen.
Det er meget irriterende og alle lægger mærke til det. Føler mig utrolig træt det meste af dagen lige meget hvor længe eller lidt, jeg så har sovet. Ved det ikke helt, men tror også jeg har et ret højt tryk i øjnene.
Jeg blinker ikke så meget først på dagen eller hvis jeg går udenfor, men blinker ekstra meget hvis jeg kigger op eller hvis der er skarpt lys.
Mine øjne føles også ret udtørrede til tider.
Jeg har været til en alm. læge som ikke mente det var tics eller forårsaget af nogen sygdom og gav mig nogle viskøse øjendråber, som ikke hjalp, men næsten gjorde det værre.
Jeg har også været til en øjenlæge som heller ikke kunne gøre noget, men anbefalede at jeg spiste vitaminpiller og alm. øjendråber.

Så alt i alt er der ikke nogen der kan finde ud af hvad det lige er der er galt med mine øjne, så håber nogen her ved noget eller har en teori om hvad det kunne skyldes.

På forhånd tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    helt ærligt --lyder det utroligt at øjen lægen ikke kunne finde ud af hvad det kan være ---det er jo ikke rigtigt ---så prøv en anden øjenlæge
  • Indstillinger
    Hun virkede også ret dumt synes jeg. Har også tænkt mig at prøve en anden øjenlæge, men kunne derfor stadig godt tænke mig at hører om der var nogen der kendte til det her?
  • Indstillinger
    Halløj... :)
    Kan se det er lang tid siden dit indlæg blev lavet, så tænker på om du fandt en løsning?!?
    Jeg døjer med præcis samme problem lige nu, og jeg er vedtaget blive sindsyg!!! :(

    Mange hilsner
    Diksen
Log in eller Registrér for at kommentere.