Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

23-årig med forhudsforsnæwring..

Redigeret 8 december, 2011, 04:20 i Mandlige sexproblemer
Hej!

Jeg er en fyr på 23 der har forhudsforsnævring, jeg er ikke sexualt aktiv og agter heller ikke at blive det lige foreløbigt, men vil da meget gerne være klar til i god tid! :P
Jeg har læst en del, rundt omkring, herinde og kan konstatere at den eneste mulighed er selv at strække forhuden, hvis man vil undgå et lægebesøg. det er jeg begyndt på dagen siden, men er kommet i tanke om det måske var en god ide at høre herinde om der skal ske at være "bivirkninger" ved selv at gøre noget ved det, de fleste andre der spørger om dette herinde er jo lige 8-10 år yngre end mig.
Det skal nok sige at jeg aldrig før har haft forhuden ned over penishovedet, ikke engang i slap tilstand, men det kan jeg dog godt uden at det er ubehageligt, kan også godt få den ned over i halv-stiv tilstand, men det kræver lidt "overtalelse" dog igen uden det gør ondt, trækker jeg forhuden ned mens den er slap og gør så penis hård kan jeg mærke det strammer, men slet slet ikke så det er uudholdeligt!

Jeg vil gerne undgå at komme til lægen, meget simpelt fordi det er lidt pinligt, (og selvfølgelig fordi, tanken om at junior bliver skalperet ikke er rar!) hvis jeg selv kan afhjælpe problemet uden at påføre mig selv skade, er det jo fint, men selvfølgelig; er det nædvendigt vil jeg selvfølgelig søge læge!

Men som sagt vil jeg gerne høre om der kan være bivirkninger ved selv at forsøge at strække forhuden! :)

mvh
W
Log in eller Registrér for at kommentere.