Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

intense indtrængningssmerter

Jeg har enormt ondt, under sex. Det skal lige siges, at min kæreste er en pige, så indtrængning foregår som regel med fingre. Hun kan kun få en finger ind, uden at det gør ondt. To fingre, så smerter der lige ved indgangen. Det er som om min hud er spændt helt ud. da jeg i sin tid havde en mandlig kæreste, revnede jeg nogle gange under sex - lige i huden ned mod mellemkødet, hvor det så altså stadig gør ondt under sex nu.
Når jeg onanerer, kan jeg også kun selv få en finger problemfrit op. To er meget sjældent, og det er også meget sjældent min kæreste kan få to fingre op.
Vi har købt noget legetøj for at få lidt variation, men selvom det er en dildo til anal brug (og altså meget smal) så gør det meget ondt lige i indgangen, når den skal ind - også selvom jeg er helt våd. Det er et stort problem, og i går var jeg ved min læge, og fik en gynækologisk undersøgelse, i forbindelse med celleprøve. Hun spurgte, om hun skulle lave det sidste af undersøgelsen også, og jeg sagde ja. Så jog hun to fingre op i skeden af mig, og hold da kæft! Hvor gjorde det ondt! Jeg havde simpelthen lyst til at tude af smerte. Jeg følte mig helt udspændt lige ved indgangen, og det brændte og stak. Nu her i dag er jeg stadig øm i huden dernede :(
Hun mente dog, at selvom jeg var stram, så var det indenfor normalen, og det skulle bare trænes væk.
Men jeg har altid haft ondt :( Er der noget, man kan gøre?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det eneste jeg lige kan komme på er at du skal "træne" det væk, præcis som lægen siger. Simpelthen få din kæreste til at give dig 1 finger ad gangen i nogle dage (du kan jo også selv gøre det hvis du har det bedst med det), og så stille og roligt tage den derfra. Ellers er der altså heller ikke noget galt i kun at have plads til 1 finger. Det kunne også handle om at du ikke bliver våd nok og det derfor er et problem for dig at blive udvidet nok til mere end 1 finger.

    Jeg har altid haft nemt ved at blive udvidet. Derfor har min kæreste også kunnet fiste mig flere gange (få hele hånden ind i skeden til op over håndleddet), men det er der rigtig mange piger som ikke kan klare. Det er vidt forskelligt, og hvis du ikke kan udvides til mere end 1 finger så er der heller intet galt i det :)
Log in eller Registrér for at kommentere.