Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Operation mod stritøre

Redigeret 7 december, 2011, 17:08 i Åben debat om plastikkirurgi
Hej alle derude. Jeg er en pige på snart 16 år, som efter mange overvejelser nu har valgt at lade mig operere for mine stritøre. Jeg har i mange år villet gøre det, men det er først nu jeg har fået taget mig sammen til at få det gjort! :)
Jeg har så en tid om små 2 uger, og jeg er super nervøs! Så eftersom jeg fandt denne her super hjemmeside, ville jeg bare høre, om der var nogle derude som har været igennem noget lignende - og har lyst til at fortælle lidt om det? Som sagt - jeg er altså super nervøs, og vil gerne høre andre som har erfaringer omkring det, ikke mindst om det kommer til at gøre rigtig ondt osv :)
Tusind tak på forhånd, jeg glæder mig til at høre fra jer! :)
Knus mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg har en kammerat der fik der lavet. og han har ikke beklaget sig. du kommer til og se noget underlig ud med de store øre forbindinger. og der gik rigtig lang tid før hans øre var helet. men det værate er nok første dag i skole:)
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg har selv fået det gjort for en del år siden. Selve operationen mærker du ikke noget til pga bedøvelsen, så der er ikke noget at være nervøs for. Det kan godt føles ømt bagefter, men ikke noget man ikke kan holde til. Faktisk synes jeg det værste var at få fjernet stingene bagefter fordi mine ører var meget følsomme. Det har de været lige siden, ved dog ikke om det er pga operationen. Men jeg blev rigtig glad for det og har ingen gener forbundet med det overhovedet. Så vær ikke nervøs, det er kun tanken om hvad der skal foregå der kan være ubehagelig. Tag nogen med at holde i hånden, så skal det nok gå.

    Held og lykke med det, jeg er sikker på du bliver rigtig glad for det bagefter.
Log in eller Registrér for at kommentere.