Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Kan jeg være gravid? HJÆLP!

Redigeret 6 december, 2011, 06:18 i Prævention
Hej
Jeg er i Afrika og skal være det de næste 3 mdr. I sidste uge mødte jeg en kanon sød dansk fyr og vi havde sex (det var min første gang).
Nu kommer alle bekymringerne så om graviditet så op i mig..
Jeg tager ikke p-piller men vi brugte kondom. Jeg er ret sikker på at han ikke kom på noget tidspunkt.
Men på et tidsspunkt faldt kondomet af, og bagefter kunne vi ikke finde det. Så jeg frygter det sidder oppe i mig (hvor vi også søgte, men uden held). Så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre. Jeg er bange for at være gravid, kan det være muligt? Og hvad skal jeg gøre angående min bekymring om hvor kondomet er?
Vh

Kommentarer

• Hej For det første skal du hen til en læge og have kondomet taget ud, hvis du mener det sider inde i dig og du ikke selv kan få fat i det, ellers vil du blive syg med tiden, jeg ved ikke om de har fortrydelspiller i afrika , for så kunne du have fået sådan en, der kan være en lille risiko, for sæd, uden at have udløsning, men nu er det ret uheldig hvis kondomets indhold får væske fra dig og løber ud inde i dig, men du kan da krydse finger, at der ikke er sket noget, men hvis de ikke har pille, må du vente og se om næste menstruation kommer planlagt , hvis det ikke gør og går en uge over så køb en graviditets test. eller 2 test og sammen ligne om de siger det samme. men du kan håbe , henvend dig på rigtige hospitaler i afrika hvis du mangler hjælp. ikke de kloge mænd. eller kloge koner, held og lykke med den unge danske fyr. pas på dig selv der nede. husk kondomet , det er vigtigt. hej
  • Uanset om de har fortrydelsespiller eller ej, så er det desværre alt for sent at tage sådan en.
Log in eller Registrér for at kommentere.