Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skæg

Redigeret 5 december, 2011, 08:48 i Åben debat for mænd
Nogen der kender et godt råd til kraftigere skægvækst. Jeg er 36 år, og det er nærmest kun hår der kommer ud af ansigtet på mig. Jeg er meget træt af det. Da jeg virkelig gerne ville have et stort kraftigt skæg.

På forhånd tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nogle får kraftig skægvækst, andre gør ikke. Nogle får tykt og kraftigt hår,andre gør ikke, nogle får en hel måtte på brystet, nogle får ikke et eneste lille hår, nogle får det ene nogle det andet.

    Sådan ER det, og det kan du ikke lave om på. Jo jo, du kan købe dig fattig i diverse "hovsa"-midler, der lover hvad som helst, bare du betaler. Sandsynligheden for effekt er stort set lig nul, men sandsynligheden for at ikke alt er lige uskadeligt er beklageligvis virkelig til stede, så hvis du trods alt hopper på nogle af disse ting, bør du være meget opmærksom på, hvad det er, og i det mindste spørge en farmaceut på apoteket til råds, før du indtager eller påsmører sådanne midler.

    Men - i den helt uskadelige ende kan du da begynde at tage nogle b-vitaminer; nogle påstår at de giver lidt kraftigere hår og negle-vækst.

    Du skal nok indstille dig på at et stort kraftigt fuldskæg ikke er det, du skal have, men derfor kan du da godt være en både flot og maskulin fyr.
Log in eller Registrér for at kommentere.