Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Unormal sexlyst

Redigeret 4 december, 2011, 20:44 i Kvindelige sexproblemer
Jeg er en 19-årig ung kvinde. Jeg har generelt altid været meget interesseret i sex og har altid været lidt mere åben omkring det end alle andre. Jeg er dog lidt anderledes end andre kvinder i min alder når det drejer sig om sex. Jeg kan fjerne alle følelser og udelukkende få det til at handle om sex. Til gengæld er der mange ting jeg ikke kan få mig selv til, hvis jeg til gengæld er glad for fyren. Jeg har ekstremt svært ved at elske og stole på en fyr. Hvad kan årsagen være til dette? Jeg er begyndt at glemme fyrens personlige egenskaber til fordel om hvorvidt jeg er tiltrukket af fyren og finder god sex vigtigere end reelle følelser. Jeg er nærmest umættelig i sengen og kan aldrig få nok, og eftersom jeg aldrig kan komme er jeg tvunget til at stoppe så snart fyren er kommet.
Er jeg normal? Jeg føler i øvrigt aldrig jeg har elsket en fyr for hvem han er.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej nej det er ikke unormal sex du har , men jeg tænker at der har været noget galt i din barndom af traumer, sorg, skæld ud, ensomhed, dødsfald, hvor du lukker af for kærligheden for det gør ondt at mærke den rigtige kærlighed, og blive skuffet hvis det ikke er den rigtige du har fundet, jeg kender selv godt føelsen, men fordi jeg har oplevet sexuelle overgreb. og ikke mere kender min grænse, men nu har jeg fundet den, så du skal ikke gå i seng med mennesker du ikke har lært godt at kende, ikke tage dem med hjem, eller du skal ikke gå med dem hjem, mød dem hvor der er mange mennesker, sig du skal på toilet og gå eller ring efter en taxi hvis du føler manden vil lokke dig til at komme med hjem i seng, pas meget på du ikke finder din voldtægsmand på den måde, det er du et nemt offer for. eller det der er endnu værere, så betal dyrt for at finde den rigtige mand, og lære ham godt at kende inden i har sex, sig nej hvis du ikke vil, have lås på din toilet dør, så du altid har flugt veje hvis noget skulle ske og din mobil tlf med dig, så du kan ringe efter hjælp, evt 114. misbrug ikke dig selv, som nu hvor du er bange for mændene, men få fat i en psykolog, og se på i dit liv hvad det er du er så ked af, at du fortrænger din smerte. og kærlighed, hvis du ikke kan stoppe synes jeg du i dag eller i denne uge skal gå til din læge og få noget der beroliger din trang til at straffe dig selv med sex, det er lidt som at blive besat, når det kommer, for vi vil gerne anerkendes, elskes, men det er faktisk ikke en mand vi vil elskes af, med sex, men nemelig den kærlighed fra vores mor, eller far, en søster eller bror. en veninde vi ikke automatisk fik, så det savn, vil altid være der hvis du ikke stopper op nu og ser på hvad du savner, og sige det til dem du savner det fra, så de kan rette deres tanke, måske ved de slet ikke hvad det betyder for dig, så det er meget vigtigt du får det fortalt.til dem, og i alle igen kan få det godt, husk vi kan ikke læse hinandens tanker, vi skal selv sige hvad vi ønsker at få, i livet, ellers er der ingen der ser det. ha det nu godt , håber du snart får hjælp og tænk på mig hver gang du glemmer at sige nej. det er tilladt at sige ja, hvis det skulle have været et nej, men det koster dig hver gang du tager et valg dit hjerte ikke ville. så lær at lytte til din angst og frygt , det betyder nej hej
Log in eller Registrér for at kommentere.