Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kort forhudsstreng og forhudsforsnævring

Redigeret 13 december, 2011, 03:48 i Åben debat for mænd
Hej

Jeg er fornylig blevet opereret for at få fjernet min forhud, jeg havde samtidig et problem med en kort forhudsstreng som også blev klippet over.

Især området omkring strengen var MEGET følsomt og jeg fik extra meget bedøvelse. nu har jeg så fået forbindingen af med undtagelse af et lille stykke der sidder omkring syning hvor strengen sat.

Hvad skal jeg gøre?

Jeg fik også afvide at jeg skulle motionere forhuden, men det gør ligeledes voldsomt ondt selv om jeg har taget smertestillende piller.

Håber i har nogle råd, for er lidt nervøs over problemet.

Jeg blev opereret torsdag og fjernede det meste af forbindingen lørdag formiddag, uden megen blødning

Jeg har forsøgt at bløde forbindingen op med sæbevand men det hænger ved endnu. HJÆLP
Jeg har nu været ved lægen med problemet, og det er ikke værre end at det falder af med tiden, det sidder fast i en sår skorpe, i just need to keep a clean house

Kommentarer

  • Indstillinger
    Først skriver du, at du fik fjernet forhuden = omskæring. Senere skriver du, at du fik besked på at motionere forhuden. Noget forvirrende.

    Hvis du stadig har noget forhud tilbage, så træk den tilbage og lad den sidde sådan, indtil helingen er overstået (cirka 14 dage). Så bliver den udvidet uden at du skal motionere den.
  • Indstillinger
    Jeg fik fjernet det meste af forhuden så hovedet er helt blottet men der er hud nok til at stingene er dækket, de sidder lige bag hovedet.
  • Indstillinger
    Det kan være vigtig, at det bevæger huden, sådan at stingene får luft....
    Ja, de er nok borte nu... men indtil arret er helt i orden, så kan der ske en sammenvoksning, mellem ar området og andet skind... Men jeg tror det er værst ved helt små børn... teenagere og voksne har jo de daglige rejsninger der gør meget af arbejdet
Log in eller Registrér for at kommentere.