Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

har lidt maveproblemer

hej jeg er en ung mand på 24 år, jeg lider af lidt maveproblemer tror jeg. Jeg har meget tit forurolige tanker, min mave rumler tit selvom jeg har spist, har lidt blandt afføring både hård og lidt tyndt engang imellem. Har hjertebanken, og har har tabt mig lidt kg, jeg arbejder meget, har et stressende job, jeg virker meget øm mange steder af kroppen, nogle gange for jeg så meget hjertebanken samt lidt kvamle engang imellem, det er ikke altid jeg for min middags mad på jobbet hver dag, fordi jeg har så travelt, jeg sveder meget når jeg virkelig er presset, og samt når jeg er presset er jeg meget tør i munden. Har tit meget ondt i mine muskler, jeg ved ikke om det er min angst der gør det eller det er stress, jeg har lider af angst på 2 år i træk og jeg for piller i mod dette. Jeg føler mig nogle gange svimmel, og meget træt.

Jeg håber meget på at nogle vil forklare mig lidt mere hvad jeg kan gøre i mod dette. Håber meget på svar.

Med Venlig Hilsen Jakob

Kommentarer

• Hej

Angst og stress kan sagtens være årsag til dine symptomer, det må en læge bedømme. Man kan sagtens udvikle mave sygdomme af det.

Det kan være du har problemer med fødevarer, tørst og vekslende afføring kunne tyde på det. Måske skal du også checkes for sukkersyge.

Maven er følelsernes hjerne, kan du mærke dig selv? God bedring Helle8
Log in eller Registrér for at kommentere.