Klump i halsen
Hej jeg er en pige på 18 år.
Jeg har inden for de sidste 4 dage haft en klump i halsen, den sidder lige midt i halsen og køre op og ned, det er rigtig ubehageligt og det føles lidt ligesom en hårbolle (eller som jeg forstiller mig sådan en føles).
Nogle gange kommer den bare op og så prøver jeg at host for at se om det hjælper, men så får jeg bare kvalme og så har jeg hele tiden en fornemmelse af at jeg skal bøvse, men at hvis jeg gør det kaster jeg op.
Er der nogen der ved hvad det evt. kan være ?
Jeg har inden for de sidste 4 dage haft en klump i halsen, den sidder lige midt i halsen og køre op og ned, det er rigtig ubehageligt og det føles lidt ligesom en hårbolle (eller som jeg forstiller mig sådan en føles).
Nogle gange kommer den bare op og så prøver jeg at host for at se om det hjælper, men så får jeg bare kvalme og så har jeg hele tiden en fornemmelse af at jeg skal bøvse, men at hvis jeg gør det kaster jeg op.
Er der nogen der ved hvad det evt. kan være ?
Kommentarer
Få det set på af en læge, det kan være noget med din skjoldbruskkirtel, stofskifte måske påvirket af salt pga. jod indhold. God bedring Helle8
Jeg havde det på samme måde år tilbage. Jeg var sikker på det var noget helt forfærdeligt og gik til halslæge, men det var som sagt "kun stress". Det er også slemt nok.
men tak for svarene :-)