Hjem Familieliv Enlig far eller mor

søvnproblemer med stor søn

Redigeret 1 december, 2011, 20:38 i Enlig far eller mor
jeg har en søn på 7 der har problemer med at sove. har i et godt råd.

Jeg er ene med ham og hans lillesøster på 5.

Kommentarer

  • Du må hellere skrive noget mere... Hvordan fungerer han i hverdagen? Sover han om dagen? Hvordan er hans dag skruet sammen?
  • Kære mor

    Jeg er helt enig med Anna, du må skrive lidt mere omkring din søn og hans soveproblem.

    Der kan være mange årsager, så hvis vi skal prøve at hjælpe dig, må du konkretisere det mere.

    Hilsen Sofie
  • Hej du har skrevet det under sunde børn, så jeg regner med han ikke er syg, er det noget der fornyelig er begyndt, kan du tænde lidt lys i gangen når han vågner og ikke bliver bange, det er ikke ualmindelig børn vågner om natten, han skal måske bare tisse , og han kan komme i seng igen, hvis de sover sammen, kan han have hørt din datter tale i søvne og vågnet, men også nu hvor det er blevet koldere, mere varm nat tøj på. og dynen er måske for tynd eller for varm, og blevet væk , og han fryser, vågner for at finde sin dyne. Lave en kop kamilethe det falder man i søvn af, hvis det ikke hjælper inde i hans værelse, så lad ham komme ind og putte i din seng når han vågner om natten, han har brug for tæt kontakt og tryg hed, men nogle gange kan det også klares med en kugle dyne, men ellers hvis det ikke virker er det din tryghed han søger, og det skal han have, hvis han har dårlige minder fra brud med sin far, betyder det ekstra for ham at vide hvor du er, det kan også være dig han kontrolere om natten hvor du er. men vent en dag fortæller han selv . det han husker. hej
Log in eller Registrér for at kommentere.