Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Erektion om natten skyldes......???

Redigeret 28 november, 2011, 15:01 i Samliv
Håber på at dette er det rette sted at ligge dette emne...

Lige på og hårdt;
Jeg er lige flyttet sammen med min kæreste gennem kun 7-8 måneder. Inden vi flyttede sammen sov vi alligevel sammen hver nat... Men efter vi er flyttet sammen er han begyndt at have erektion hele natten igennem! Det havde han ikke før! Jeg vågner rigtig mange gange HVER nat, og får virkelig ingen søvn, fordi han vækker mig med det...
Vi har rigtig meget sex, MINIMUM 1 gang om dagen, men oftest 2-3 gange om dagen. Så jeg forstår det ikke hvis det er fordi han ligger og er liderlig om natten også???
Når jeg spørg ham til det svarer han altid at det er fordi han skal tisse, og hvis jeg spørger ham hvad han drømmer om siger han bare at han ikke drømmer noget eller at han ikke ved det etc.

Er der nogen forklaring på at han har erektion på hele natten, eller ER det virkelig fordi han er evig liderlig og har utallige orgier hele natten igennem? :P
- Kan man evt. gøre noget ved det, så jeg kan få noget søvn igen??

Mvh DEN TRÆTTE!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg fandt dette på gyldendals:

    Drenge kan have rejsning fra fødslen, og evnen bevares som regel til højt op i årene. Under søvnen har mænd i løbet af en nat sædvanligvis erektion fire-fem gange af 15-45 minutters varighed, sammenlagt i et par timer. Disse natlige erektioner vedligeholder trabeklernes elasticitet.

    Håber det hjælper! :)
Log in eller Registrér for at kommentere.