Lille Penis..
Hej jeg er en fyr på 22 der har den "ære" af at have en lille pens!? - Det er jeg meget ked af, for kan se folk går og kigger ned på mit skridt især når jeg dyrker sport, fordi de kan se jeg har en lille penis! og det synes jeg er ikke er særlig sjovt, så derfor søger jeg noget hjælp fra nogle der ved hvordan man kan gøre den større (snakker ikke om enorm fætter bare sådan en ganske alm størrelse) Det ville virkelig hjælpe på min selvtillid, også kunne det være man kan kunne tage bad i omklædningsrummet istedet for at have undskyldninger for at gøre det derhjemme!!!
Håber på den rette hjælp!
på forhånd mange tusind tak!
Håber på den rette hjælp!
på forhånd mange tusind tak!
Kommentarer
Hvor meget studerer du i øvrigt selv andre mænds underliv?
Men - jo, jo, der er da driftige forretningsfolk, der har udviklet et torturinstrument, som der vitterlig findes nogle mænd, der gennemgår måneders voldsomme ubehageligheder og smerter, for at erfare at de, hvis de er heldige - vinder en enkelt cm på det, og forhåbentligt ikke bliver skadet for livet af den slags.
Du ser ud, som du gør, og sådan er det. Med mindre naturligvis, at du er forkert skabt fra naturens side, så bør du lære at leve med det. Mener du dig der i mod skabt forkert, så bør du gå til din læge.
Hvordan fungerer den i øvrigt seksuelt? Det er jo det, der betyder noget - og som kvinde kan jeg hviske dig i øret at dem, der fra naturens side er udstyret med et kæmpe udstyr, også gerne viser sig som værende de mest elendige elskere. De tror nemlig ofte, at størrelsen i sig selv er nok, og interesserer sig derfor mindre for, at det overhovedet ikke er den størrelse, der giver en kvinde tilfredsstillelse.
Sådan fyr til fyr, så er det altså ikke noget at skamme sig over!
Min er heller ikke den allerstørste, og er ikke altid lige stolt af den, da den samtidig også "kigger til venstre" og har en pigmentfejl.
Der er desværre ikke meget at gøre ved det, hvis du vil beholde fuld førlighed i din følgesvend! Da de fleste operationer og p-pumper giver ufrivillig impotens..
Det er et spørgsmål om accept!