Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Lille Penis..

Hej jeg er en fyr på 22 der har den "ære" af at have en lille pens!? - Det er jeg meget ked af, for kan se folk går og kigger ned på mit skridt især når jeg dyrker sport, fordi de kan se jeg har en lille penis! og det synes jeg er ikke er særlig sjovt, så derfor søger jeg noget hjælp fra nogle der ved hvordan man kan gøre den større (snakker ikke om enorm fætter bare sådan en ganske alm størrelse) Det ville virkelig hjælpe på min selvtillid, også kunne det være man kan kunne tage bad i omklædningsrummet istedet for at have undskyldninger for at gøre det derhjemme!!!

Håber på den rette hjælp!

på forhånd mange tusind tak! :)

Kommentarer

• De fleste - især unge og yngre - mennesker er så optagede af deres egne skavanker, at de altså er ude af stand til at se, at stort set alle andre også har skavanker, som de altså er optagede af, så jeg vil vove påstanden, at der altså overhovedet ikke er nogen, der stirrer stift på lige netop dit underliv, når du har sportstøj på. Jeg vil også vove påstanden, at medmindre du er balletdanser, og dermed har meget tætsiddende tøj på, så KAN man altså ikke se det, du tror. Især nu om dage, hvor sportstøj i den grad er løstsiddende - så lige netop det problem vil jeg foreslå dig at arbejde lidt med.

Hvor meget studerer du i øvrigt selv andre mænds underliv?

Men - jo, jo, der er da driftige forretningsfolk, der har udviklet et torturinstrument, som der vitterlig findes nogle mænd, der gennemgår måneders voldsomme ubehageligheder og smerter, for at erfare at de, hvis de er heldige - vinder en enkelt cm på det, og forhåbentligt ikke bliver skadet for livet af den slags.

Du ser ud, som du gør, og sådan er det. Med mindre naturligvis, at du er forkert skabt fra naturens side, så bør du lære at leve med det. Mener du dig der i mod skabt forkert, så bør du gå til din læge.

Hvordan fungerer den i øvrigt seksuelt? Det er jo det, der betyder noget - og som kvinde kan jeg hviske dig i øret at dem, der fra naturens side er udstyret med et kæmpe udstyr, også gerne viser sig som værende de mest elendige elskere. De tror nemlig ofte, at størrelsen i sig selv er nok, og interesserer sig derfor mindre for, at det overhovedet ikke er den størrelse, der giver en kvinde tilfredsstillelse.
  • Hey!

Sådan fyr til fyr, så er det altså ikke noget at skamme sig over!
    Min er heller ikke den allerstørste, og er ikke altid lige stolt af den, da den samtidig også "kigger til venstre" og har en pigmentfejl.
    Der er desværre ikke meget at gøre ved det, hvis du vil beholde fuld førlighed i din følgesvend! Da de fleste operationer og p-pumper giver ufrivillig impotens..

Det er et spørgsmål om accept!
  • Hej du tror de kigger fordi den er lille, men er det derfor de kigger på dig, alle vi mennesker kigger faktisk de steder af natur, og ikke altid efter størrelse, kvinder kigger også undenpå tøjet op af mænd, mænd kigger på kvinder og vi kigger også på hinanden af samme køn de steder , og som du kan sammenligne hinanden, eller faktisk undre sig i hvordan vi er så forskellige eller hvad en man kender ser i hendes krop, med bitte små eller store former, men det er jo ikke det det kommer an på det er personen inde bag , der har værdifuld hed, begynd at have tidlid til sodan som du er skabt, og vær stolt af du har fået et hudfarve fejl, så din kærste kan gendkende dig fra andre mænd, og vær stolt af du er sådan, ingen andre er helt perfekt, hvis den virker og du har nytte ud af den kan du være stolt, for skære du i den kan du miste det der var engang, naturen er nu bedst til at indrette naturen, med lidt ekstra glide crem og hjælp kan næsten alt lade sig gøre. så op giv ikke, og tænk næste gang de kigger, at de enten er misundelige, eller de bare kigger, for det er faktisk meget værere at de slet ikke vil kigge til dig og lukker dig helt ude, så er du ingenting for dem, men det er du nu, derfor de kigger på dig, men spørg hvad det er de ser, og synes de fælles bad i fremtiden skulle være fortid, de er da ikke til noget godt formål. skaber kun blufærdige og generte mennesker. hej
Log in eller Registrér for at kommentere.