Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Præstationsangst (Rejsningsproblemer)

Redigeret 10 januar, 2012, 07:01 i Seksuel debut
Jeg har lige fået en skide skøn kæreste. Igår prøvede vi at have sex. Jeg gav hende finger, og vi hyggede også. Det skal lige siges at jeg har fået handjob af hende, og jeg har ingen problemer med rejsning når jeg er alene, eller når vi bare ligger sammen og kysser lidt.

Men da hun tog kondomet frem, og jeg smed underbukserne, så forsvandt rejsningen. Hun prøvede at få den op igen med et handjob, men jeg kunne ikke få den op. Er overhovedet ikke skammet over min pik, jeg er nærmest stolt så der ligger problemet ikke. Det skal lige siges at hun var ekstremt støttende omkring det, og hun kyssede mig og sagde det var helt okay. Jeg er jomfru, det er hun ikke.

Lige nu overvejer jeg at drikke lidt før vi mødes næste gang, så nerverne forsvinder. Selvfølgelig vil jeg ikke være hønefuld. Jeg stoler fuldt ud på hende, og jeg elsker hende.

Tak fordi i gad at læse ;)
Hvis i har nogen råd, så skriv gerne!!

Kommentarer

  • Hej derude.

    Jeg er selv 16 år, og har nogenlunde samme problem.

    Prøver lige at beskrive mit problem.

    Jeg har mødt denne her dejlige, utrolige og MEGA frække pige, der virkelig tænder mig. Jeg er jomfru, og har kun prøvet at give finger, og slikke, og nu tænkte jeg at nu har jeg endelig mødt en pige jeg kan stole på og som der elsker mig, så nu kan jeg endelig få handjob og blowjob, og eventuelt miste min møddom. Men her ligger problemet - når det endelig kommer til stykket, kan jeg ikke få rejsning.

    Det skal siges, at jeg ikke har den største penis. Omkring 13 cm, men ligemeget.

    Nogle gange, får jeg rejsning bare af at hun krammer mig, eller vi ligger i ske. Vi har de sidste par dage, kysset rigtig meget, nusset, jeg har givet hende finger og slikket hende, vi har smidt alt tøjet og haft lyst begge to, men når hun så endelig stikker hånden ned i mine bukser falder min rejsning, eller også HAR jeg slet ikke rejsning.. Og det pisser mig af, for jeg har VIRKELIG lyst til at gøre det med hende osv, og jeg føler at jeg skuffer hende rigtig meget :-(

    Derudover skal vi i sommerhus sammen i weekenden, hvor vi har snakket om at vi skal gøre det, og jeg er bare MEGA nervøs for om jeg kan få rejsning, og om jeg kan tilfredsstille hende.. Hvad gør jeg?

    Hilsen

    Ham den ulykkelige
Log in eller Registrér for at kommentere.