Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kløe om natten - kan ikke falde i søvn!

Redigeret 27 november, 2011, 14:03 i Eksem
Hej Netdoktor.

Mit problem er, at så snart klokken bliver over 23 og jeg skal sove, begynder det at klø u-udholdelig meget på mine ben, og nogle gange ved min pung. Jeg ved ikke hvad der er sket, og har ikke ændret nogen form for medicintag eller shampoo etc. når jeg har været i bad, så det er bare noget der kom ud af den blå luft.

Om dagen går jeg i skole osv. uden at opleve disse kløe-problemer.
Dog gætter jeg på, at grunden til at det begynder at klø ved min pung er fordi, at jeg har genbrugt en engangs-skraber flere gange, til når jeg har skulle fjerne hår dernede.

Nogle gange når jeg prøver at sove, kan jeg ligge fra klokken 00 til 02, og så simpelthen opgive, hvor jeg så sætter mig op til computeren igen for at bruge tiden...

I starten troede jeg at det var pga. mit sengebetræk, men det hele blev skiftet, og det kløede stadig..

Håber I har en idé om hvad det kan være.

Mvh ingensoevn1.

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg ved ikke hvad det kan være ---men når det klør så stå op og vask området med lunkent vand ---

    det han være din hud er meget tør --så du kan prøve at smørre det med hudvenlig creme ---

    eller du har det måske for varmt under dynen --så slå dynen til side og blive lidt afkølet


    jeg siger ikke du skal gøre alle delene på en gang ----men prøv dig for om du kan bruge et af rådene


    jeg har selv tit kløe på mit ene skinne ben ---især om natten ----så jeg skifter ---jeg falder i søvn snart ---men jeg kan ikke sige hvad der er bedst
  • Indstillinger
    Hej
    Hvis forslagene ikke virker kan du få noget kløestillende på apoteket. Mvh. Helle8
Log in eller Registrér for at kommentere.