Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Malaria!

Redigeret 25 november, 2011, 11:46 i Alternativ behandling
Hej! :)

Jeg skal til Ghana en måned her til vinter. Jeg er meget følsom overfor myg og bliver utrolig hurtigt stukket.

Er der nogen der har erfaring omkring alternativ medicin mod malaria, da det virker som om piller som malarone osv., blot er unødig gift for din krop og der er en masse bivirkninger og ulemper ved at tage det?

På forhånd tak!

Mvh Julie :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg fornemmer at du ikke har lyst til at tage malaria piller
    jeg mener det er lidt risikabelt at lade være ---

    hvor meget det hjælper ved jeg ikke ---men jeg har hørt at hvis du spiser B vitaminer --stærke --og et godt stykke tid før du rejser --samt hele tiden mens du er afste d---får din hud en grim smag --som myggene ikke kan lide

    så du bliver ikke så omsværmet af myggene ---du skal også ligge under mugge net om natten ---

    vi har været på rundrejse i Afrika ---vi tog nogle piller som vi ikke havce gene af ---men jeg kusker ikke hvad de hedder --det er 15 år siden

    jeg husker at vi også brugte en det spray --det var nofget vi købte i afrika ---som de anbefalede
  • Indstillinger
    jeg får nogle tabbeletter --for natlig krampe som hedder kinin dk--
    jeg læser her på nettet at de ogaå bliver brugt mod Malaria---

    du kan selv slå dem op ---jeg har ingen bivirkninger af dem
  • Indstillinger
    Tak for tippet. :)
    Har du hørt nogle erfaringer mht malariaen?
  • Indstillinger
    vi har ikke selv haft Malaria---så jeg ved kun hvad jeg har læst og hørt
    det er jo med den sygdom --som andre influenca typper --det er forskelligt hvor hårdt man bliver ramt ----men jeg ville aldrig tage afsted uden jeg prøver at beskytte mig --på en eller anden måde ----hepatitis er også godt at beskytte sig imod ----men det er bare en indsprøjtning hos din læge --der er nogle helt andre Bacterier der ude end vi har ----jeg ved ikke om der findes piller der kan bruges ---hvis man bliver syg derude ---men hvis det først er kommet i kroppen ---er det ikke lige at kurere
    held og lykke med dine forsøg
Log in eller Registrér for at kommentere.