Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rifter i underliv og smerter i klitoris.

Redigeret 26 november, 2011, 22:30 i Kvindelige sexproblemer
Hej med jer.
Ja, overskriften beskriver det meget godt.
I søndags havde jeg sex med min kæreste, og jeg revnede ved skedeåbningen bagud til. I morges opdagede jeg så at der er pludseligt kommet en ny revne ved starten af den ene skamlæbe og den er kommet uden at vi har haft sex.
Oven i det er min klitoris blevet meget øm, følsom og irriteret. Det er selve 'ærten'. Jeg synes også at den ser lidt blålig ud. :/

Nogle som ved hvad det kan være og hvad jeg evt. kan gøre??
Jeg har selv overvejet at ringe til min læge, men hvis der var nogen, som havde oplevet lignende og vidste hvad man kunne gøre, vil jeg jo helst det. :)

Mvh.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej det lyder ikke rart , du skal en tur til lægenm om det er en stor flænge kan jeg ikke høre , men lægen må afgøre om det skal syes, eller hvad grunden er til du er revnet , det er da ikke sådan normal kvinder revner ved alm samleje, har din kærste voldtaget dig og været voldsom ved dig , mens han har stimuleret dig på klitoris , og det er grunden til den er blå og øm, eller brugt , andet en penis indeni dig , så du sprækker, for det lyder ikke til dejlig sex det du har været en del af, så smut en tur til lægen inden der kommer bakterier i e sprækken i mellem kødet fra endetarmen, hvis din læge er en mand så bede om at komme til en kvindelig læge hvis det er bedre for dig. hvis det er kærstens skyld, så kom af med ham , der findes sødere mennesker der ude, der er desvære flere af den slags i dag der ikke tager hensyn til andre mennesker om det gør ondt, Så tænk på dig selv først nu og få hjælp, ha det godt, skriv bare herinde hvis du har brug for det , vi forstår dig, hej
  • Indstillinger
    Mange tak for jeres svar. :)

    Spider68: Min kæreste var overhovedet ikke hård eller voldelig på nogen måde. Vi havde ganske almindeligt sex. Der plejer at gå maks 2 dage imellem, men her var der gået næsten en uge, så ved ikke om det kan være derfor? Min klitoris blev først blå og øm dagen efter, og den havde han slet ikke været i nærheden af. Nu er den blevet rød og hævet i stedet, jeg har fået en hævet lymfekirtel i lysken og udflåd plus at jeg skal tisse hele tiden. :( Men jeg har prøvet at købe noget svampedræbende creme, for at se om det kan være det. De revner jeg har er meget overfladske, men det er som om de ikke vil hele.

    Persille1: Kan godt nikke genkendene til noget af det, men det er ikke hver gang jeg har sex at det sker. Men det er helt klart noget jeg vil skrive mig bag øret. Tak for det. :)
  • Indstillinger
    Hej det er godt , det ikke er det der er sket , med dig, men jeg har hørt trine bryld tale med unge piger der havde det samme som du beskriver, så derfor fik jeg denne tanke, hvis det var grunden til dine problemer, men dejligt det ikke er det, du siger du skal tisse hele tiden jeg tænker du kan have fået någet blære betændelse, det med den blev blå, og nu rød og hævet, har du cyklet, eller reddet på en hestesaddel, de kan også gå ud over klitoris, men du skal gå til din læge nu hvor din lymfe kirtel er hævet, så er der noget som dit imumforsvar er igang med at nedbryde, får du ikke væske nok, siden din hud er så tør, prøv at smøre huden med vaseline hverdag, så huden bliver blød dernede omkring og drik lidt ekstra væske og se om det hjælper. ellers skal du have en hudlæge der kan hjælpe hvad der kan være galt med huden siden den sprækker. men lige en urinprøven hos lægen , mandag. hej
Log in eller Registrér for at kommentere.