Rifter i underliv og smerter i klitoris.
Hej med jer.
Ja, overskriften beskriver det meget godt.
I søndags havde jeg sex med min kæreste, og jeg revnede ved skedeåbningen bagud til. I morges opdagede jeg så at der er pludseligt kommet en ny revne ved starten af den ene skamlæbe og den er kommet uden at vi har haft sex.
Oven i det er min klitoris blevet meget øm, følsom og irriteret. Det er selve 'ærten'. Jeg synes også at den ser lidt blålig ud.
Nogle som ved hvad det kan være og hvad jeg evt. kan gøre??
Jeg har selv overvejet at ringe til min læge, men hvis der var nogen, som havde oplevet lignende og vidste hvad man kunne gøre, vil jeg jo helst det.
Mvh.
Ja, overskriften beskriver det meget godt.
I søndags havde jeg sex med min kæreste, og jeg revnede ved skedeåbningen bagud til. I morges opdagede jeg så at der er pludseligt kommet en ny revne ved starten af den ene skamlæbe og den er kommet uden at vi har haft sex.
Oven i det er min klitoris blevet meget øm, følsom og irriteret. Det er selve 'ærten'. Jeg synes også at den ser lidt blålig ud.
Nogle som ved hvad det kan være og hvad jeg evt. kan gøre??
Jeg har selv overvejet at ringe til min læge, men hvis der var nogen, som havde oplevet lignende og vidste hvad man kunne gøre, vil jeg jo helst det.
Mvh.
Kommentarer
http://www.q.dk/Brevkasser/Q-Sex/2010_10_skede.aspx
Spider68: Min kæreste var overhovedet ikke hård eller voldelig på nogen måde. Vi havde ganske almindeligt sex. Der plejer at gå maks 2 dage imellem, men her var der gået næsten en uge, så ved ikke om det kan være derfor? Min klitoris blev først blå og øm dagen efter, og den havde han slet ikke været i nærheden af. Nu er den blevet rød og hævet i stedet, jeg har fået en hævet lymfekirtel i lysken og udflåd plus at jeg skal tisse hele tiden. Men jeg har prøvet at købe noget svampedræbende creme, for at se om det kan være det. De revner jeg har er meget overfladske, men det er som om de ikke vil hele.
Persille1: Kan godt nikke genkendene til noget af det, men det er ikke hver gang jeg har sex at det sker. Men det er helt klart noget jeg vil skrive mig bag øret. Tak for det.