Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

tisser når jeg kommer

Redigeret 14 juni, 2012, 17:34 i Kvindelige sexproblemer
Hej alle!
Jeg har et meget mærkeligt problem!

Når jeg leger ved mig selv, og er ved at komme, er der ekstremt meget pres på trangen til at tisse, at jeg spænder i alle muskler for at holde mig!
- Jeg har læst at det er lige før man får en orgasme, og man ikke skal presse imod, men bare lade den komme. Dette har jeg prøvet, og resultatet var at jeg tissede!

Har endnu ikke prøvet at tisse mens jeg har haft sex, men er ikke den mest aktive person indenfor sex-verden! Jeg frygter bare den dag hvor jeg virkelig ikke kan holde mig, og kommer til at tisse på min partner!

Er jeg den eneste der har dette problem? Og hvad kan jeg gøre for at forhindre dette?

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Tøm blæren inden... Helle8
  • Indstillinger
    det kaldes at squirt, og det er der mange piger der gør :-)
  • Indstillinger
    Faktisk kan du slet ikke tisse når du har sex. Kan ikke lige huske hvad de forskellige betegnelser eller sådan noget hedder, men det er noget med at når du bliver ophidset og ornanere/bliver penetreret, så er der noget som stopper urinen fra at komme ud, så der bliver gjort plads til "kvinde spermen" (kan ikke huske hvad det hedder) i stedet for. Så hvad der kommer ud kan måske forekomme som urin, men det er i stedet for bare alm. skede væske fordi du kommer :)

    Kender du ikke også følelsen af efter du har haft sex, at skulle tisse? Og så har du svært ved at tisse overhovedet når du så kommer på toilet? Det er præcis det samme :) kroppen gør det umuligt for dig at tisse når du har sex.
  • Indstillinger
    Jeg gør præcis det samme, og er faktisk vildt træt af det..
    Når jeg onanerer og får orgasme, sprøjter jeg. Jeg synes bare, at det lugter svagt af tis.
Log in eller Registrér for at kommentere.