Ved ikke hvor dette høre til ! (=
Kvinde.
23år.
Lettere overvægtig.
Prøver at tabe mig - cykler 30min HVER DAG.
Problem:
Jeg har nok jordens mest forfærdelige læger!! (ja jeg har ikke en bestemt)
Gik til lægen fordi jeg døjer med hyppig vandladning, søvnbesvær og så sveder jeg konstant i håndfladerne mens resten af kroppen konstant fryser..
Jeg fik nogenlunde de samme svar fra lægerne; "Jeg ved ikke hvad du vil have jeg skal gøre." EHM DU ER MIN LÆGE HJÆLP MIG!
Blev testet for sukkersyge, men det har jeg ikke.
Når jeg så spørger hvad der så kan være i vejen trækker de nærmest på skulderne.
Nogen der har bare den mindste idé om hvad det kan være?
23år.
Lettere overvægtig.
Prøver at tabe mig - cykler 30min HVER DAG.
Problem:
Jeg har nok jordens mest forfærdelige læger!! (ja jeg har ikke en bestemt)
Gik til lægen fordi jeg døjer med hyppig vandladning, søvnbesvær og så sveder jeg konstant i håndfladerne mens resten af kroppen konstant fryser..
Jeg fik nogenlunde de samme svar fra lægerne; "Jeg ved ikke hvad du vil have jeg skal gøre." EHM DU ER MIN LÆGE HJÆLP MIG!
Blev testet for sukkersyge, men det har jeg ikke.
Når jeg så spørger hvad der så kan være i vejen trækker de nærmest på skulderne.
Nogen der har bare den mindste idé om hvad det kan være?
Kommentarer
At cykle 30 minutter hver eneste dag er udemærket, men når du prøver at tabe dig, vil jeg foreslå, at du fører noget mere motion til. Især hvis den cykeltur er transport til og fra skole eller lignende.
Mht. det andet, så skal lægerne da selvfølgelig hjælpe dig med at finde ud af hvad der er galt, eller henvise dig til nogen der kan.
Personligt ville jeg skifte læge i sådan et tilfælde. Prøv at spørge i din omgangskreds om der er nogen der kan anbefale en læge i dit område. Det koster vist et par hundrede kroner at skifte læge, men jeg syntes at det er vigtigt at have et godt forhold til sin læge og stole på at man er i gode hænder.
Hvis du kan vænne dig til at sige ’smide kilo’ har det større effekt, det man taber, samler man tit op igen. Cykling og svømning er de former for motion der ’giver mest for pengene.’ God arbejdslyst. Helle8