Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Isotretinoin Actavis. Hvad bruger i af produkter?

Redigeret 21 november, 2011, 06:23 i Bumser
Har et spørgsmål, er lige startet på Isotretinoin Actavis kuren, og ved godt man får tør hud og tøre læber. Så har allerede købt decubal læbepromade som er til sprækket læber og skulle være rigtig god.

Jeg bruger Declour til at rense hud med, og det er ikke stærkt mod huden, altså det udtører ikke. Skal jeg blive ved med at bruge det?
Eller hvad gør i?

Synes i jeg skal købe en fugtmaske? eller vil det bare forværre aknen.

Håber i kan hjælpe, vil nødig ha' det bliver værre. Har ingen store bumser pt, og kan jeg godt lide :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg har selv været på kuren.

    Til læberne brugte jeg en almindelig labello (den blå man kan få alle steder). Jeg havde altid en på mig og smurte mine læber ind næsten hver 5 - 10. min.. de er meget vanedannende, men det hjalp mig utrolig meget.. jeg undgik at have tørre læber.. det var dog lidt svært at komem af med vanen igen, men det er ikke så slemt..

    Til ansigtet brugte jeg en almindelig niveau creme (de store blå/hvide man kan få i alle supermarkeder). smurte mit ansigt med cremen 2-3 gange om dagen, og havde faktisk ikke tør hud i ansigtet.. Ellers brugte jeg en gang imellem pacifique beaute ansigtsmaske.. Den fås i matas, og den er dyr, men den er god..
    Du kan sagten bruge en fugtmaske, de forværrer ikke huden.. fik i hvert fald af vide af hudlægen at make up ikke forværrer aknen så tror heller ikke en fugt makse gør det..

    Held og lykke med kuren :)
  • Indstillinger
    Tak for svar :-)
    Dejligt at høre.
    Jeg har købt beaute pacifique fugtmaske, og håber den vil virke. :-)
    kan mærke min hud er begyndt at virke lidt stram, og meget sart.. sviger lidt :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.