Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kun blødt halvdelen af hvad jeg plejer??

Redigeret 15 november, 2011, 04:08 i PMS og menstruation
Hej.
Jeg er en pige på 22 år.
Håber der er nogle der kan berolige mig lidt.
Jeg er på p-piller og har været i 5 år. Denne gang var min menstruation meget mild, jeg har kun blødt ca halvt det jeg plejer, måske mindre. jeg har taget mine piller som jeg skal. Er der noget at være nervøs for??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej!

    Okai jeg ved godt mit brugernavn er preben, men jeg er altså en 25 årig kvinde som gerne vil være så anonym som muligt herinde, så valgte min afdøde fars navn.. kan godt se det måske ikke er så smart når nu jeg svarer på kvinde-spørgsmål - vil overveje et nyt navn!! ;)

    Men for at komme til sagen.. Så har jeg også prøvet det nogle gange men gangen efter var det normalt igen. Jeg har nogle meget forskellige perioder men det kan der være flere årsager til.

    - Hvis du har samleje bør du måske tage en graviditets test bare for at være sikker! Jeg gjorde det fordi jeg blev sindssyg af at tænke på det men der var ikke noget.

    - Hvis du er meget stresset i perioder kan du også lave nogle ret voldomme forstyrrelser i din menses.. når du stresser frigives der hormoner som kan påvirke dine kvindelige hormoner og lave lidt uorden.

    Og hvis du ikke mener at nogle af de ting er årsagen og hvis det kommer igen så syns jeg du skal opsøge din læge og få en snak :)

    held og lykke!
  • Indstillinger
    Tak for svar preben ;)
    Det kan lyde meget rigtig, jeg havde en stresset uge op til min mens.. Så jeg venter og ser om ikke min næste er normal igen. :)
Log in eller Registrér for at kommentere.