Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

omskæring

Redigeret 16 november, 2011, 18:05 i Åben debat for mænd
Hejsa. Jeg har læst alle indlæg ang. indsnævret forhud, og er nu ret sikker på at jeg har netop det problem. Har haft en del bøvl med min penis når jeg har haft sex med kæresten. Har været til lægen først med en flænge i strengen under hovedet, han sagde at jeg var normalt udrustet, men at min streng var ret kort, derfor havde den fået en flænge. Derefter havde jeg rød og irriteret hud på selve penis under forhuden. Siden dengang har der af og til været problemer på den ene eller anden måde. Men her den anden dag kom den røde og irriterede hud tilbage, og min forhud "klistrede" fast til penis når jeg trak forhuden tilbage på trods af at jeg er meget hygiejnisk med hele min krop. Og i forgårs blev min forhud så stram at jeg næsten ikke kunne trække den tilbage, og slet ikke når min penis var stiv. Det gør nu direkte ondt når jeg har sex. For to måneder siden ringede jeg til lægen og fik en henvisning til en urolog, men det er sidst i februar. Nu hvor jeg er ret sikker på hvad problemet er, vil jeg egentlig bare gerne have det ordnet. Hvis i har forslag til hvad jeg ka gøre, så sig frem : )

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis du kan holde det ud, kan du allerede nu træne i, hvordan det er at være omskåret.

    Hvordan?: træk forhuden helt tilbage mens pikken er slap, og lad så forhuden sidde tilbagetrukket permanent. På den måde bliver forhuden og strengen udvidet, og din glans bliver vænnet til at være ude i det fri, som den vil være, når du er blevet omskåret.

    Der er ingen problemer ved at være omskåret. Jeg blev det for 10 år siden.

    Hvis du ikke kan vente til februar, kan du overveje at købe en "gør det selv" omskæringsring. Google "circumcision ring".
  • Indstillinger
    Til circum1. Tak for indlægget. Ved træning og sex med en fugttighedsgivende glidecreme er min forhud blevet noget mindre stram. Faktisk var der næsten ingen problemer da jeg var sammen med kæresten i aften. Som det er nu kunne jeg godt vente til februar hvis problemet dukkede op igen, men det ser noget mere lyst ud, så måske får jeg slet ikke brug for en omskæring. Hvis tingene ændrer sig, vil jeg overveje dit forslag.
Log in eller Registrér for at kommentere.