Hjem Hjerne og nervesystem ADHD

ADD, PCOS osv

Redigeret 10 november, 2011, 15:05 i ADHD
Jeg er 35 år, fik PCOS diagnosen for 8-9 år siden, ADD diagnosen for 2½ år siden. Jeg får pt 150 mg Ritalin dagligt og jeg er fortsat så træt at jeg dårlig kan hænge sammen. Er begyndt at lide af B12 mangel så om en uges tid er jeg færdig med en 3 måneders B12 kur. Og det skulle jo så have hjulpet og ved ikke før jeg er færdig med kuren og får tjekket mit blod om det er hvor det skal være. Det er 2. gang indenfor 6 måneders tid at jeg har fået B12 mangel men første gang var jeg kun på en måneds kur og fik efterfølgende tjekket at alt var ok.
Har højst sandsynligt også Cøliaki (Glutenintolerans) som evt kan forklare B12 manglen.
Min psykiater ved vist ikke hvad han skal gøre ved mig da jeg fortsat er så træt. Skal lige siges at inden jeg kom på Ritalin kunne jeg sove middagslur i 2-4 timer og stadig sove 8-10 om natten. Har altid været træt men det er blevet værre og værre med årene. Og ja så selvom Ritalinen har hjulpet så er det ikke nok, og iflg min psykiater så er det en virkelig høj dosis.
Og jeg ville da helst undvære men jeg er træt af at være træt. Faktisk føler jeg mig udmattet. Min krop fuldstænding drænet. Min ADD kontakt siger at man kan være udbrædt pga at min kroppen forbrænder alt meget hurtigere, stress forværrer det osv. Stadig nyt for mig det hele så ved ikke helt hvad jeg skal tænke og tro.
Nu vil min psykiater sende mig til CT scanning af min hjerne. Han snakkede noget om blodpropper men da jeg spurgte om der så ikke ville være nogle symptomer på det sagde han at der sikkert heller ikke er noget. På mig virker det som om han ikke aner hvad han skal stille op med mig. Jeg har fra starten ikke haft tillidt til ham men hvor jeg bor er der 3 års ventetid hos en lokal psykiater så man må tage hvad man kan få.
Bare her på siden kan jeg se en masse andre mulige årsager men hvordan hulan starter man med at finde ud af hvad der, yderligere, er galt. Det er snart "Find 5 Fejl".
Nogen som har lign. problemer/erfaringer eller gode råd?
Log in eller Registrér for at kommentere.