Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP!!!!

Redigeret 5 marts, 2012, 16:18 i Teenagere
Jeg har gået og haft det dårligt i lang tid og tænkte på om der var nogen af jer som måske ved hvad/om jeg fejler noget

- jeg føler mig nogle gange "død". (jeg kan stå og stirre på en plante og så kan jeg ikke mærke min krop. jeg kan heller ikke høre eller tænke noget. hvis der er nogen som flytter på planten bliver jeg ved med at se den for mine øjne og lige pludselig kan jeg mærke et hårdt skub på brystkassen og så mister jeg alt luften i mine lunger men så begynder min krop at virke igen.)
- jeg har hjerte banken og andre smerter i brystkassen.
-jeg kan nogle gange først falde i søvn omkring kl4 om natten også selom jeg har lagt mig i seng kl 9.
- jeg føler mig paranoid ( jeg føler at folk griner af mig og nogen gange at folk forfølger mig.)
- jeg føler mig meget ked af det, skyldig, trist, sur i tvivl, osv..
-jeg føler at jeg er blevet skabt til noget størrer end "almindelige mennesker"
- jeg har miset interessen for alt hvad jeg plejer at elske at gøre.
- jeg føler mig overset af alt og alle.
- jeg føler at jeg ikke kan stole på nogen.
-nogle gange får jeg "Black outs"
- jeg mangler energi
- jeg har stort besvær med at koncentrere mig.
- jeg føler mig også tit rastløs
- jeg kan ikke se mig selv om 10 år
- jeg har meget svært ved at beslutte mig.
- jeg føler mig som en fiasko
- jeg føler mig helt tom inden i ( at jeg måske er død)
- jeg føler at jeg er indespærret
- jeg er meget mere irritabel en jeg plejer
- jeg er bekymret omkring mange ting.
- Jeg kan have svært ved at udføre små simple ting, som jeg ved at jeg kan, og ikke burde have problemer med.
-Jeg føler ingen medlidenhed for mine mennesker.
-Jeg kan hurtigt føle mig meget anspændt og nervøs, tit over meget små ting.
-Jeg "snakker" ofte med mig selv hvor jeg genfortæller/øver mig på samtaler højt eller hvor jeg bare snakker med mig selv.
-Jeg fungerer generelt ikke særlig godt socialt og bruger meget tid alene.
-Jeg har svært ved at være sammen med mennesker og at lære nye at kende.
-Jeg forholder mig generelt meget passivt og har til tider følt at jeg ingen personlighed har.
-Jeg føler generelt ingen entusiasme og har tit ingen motivation til f.eks at stå op om morgenen og starte en ny dag.
-Jeg føler mig altid meget distræt/afkoblet fra omverdenen og lægger tit ikke mærke til hvad der sker omkring mig.
-Jeg føler tit at jeg har et stort rod i mit hoved.
-Jeg har meget svært ved at udtrykke mine tanker verbalt.
- næsten hver eneste gang jeg taler bliver jeg distraheret af ting jeg ser på. F.eks. en gang jeg var ude at køre med min bror snakker jeg med ham og får øje på en bunke madrasser. "jeg har hørt at hun har madrasser" hvor det var meningen at jeg skulle sige " jeg har hørt at hun har problemer med at læse" nogle gange kommer det jeg kigger på ikke til at give nogen sammenhæng i sætningerne.
-jeg får tit kolde hænder selvom at det er meget varmt
- jeg har svært ved at se det morsomme i mange situationer.
-jeg føler tit at jeg har alt for meget som jeg skal nå
- jeg bliver ofte meget syg.
- jeg har nogen gange selvmordstanker
-jeg kan høre stemmer som ikke er der.
-jeg syntes nogen gange der er noget der rør/strejfer mig uden der er noget.
- jeg ser nogle gange ting som ikke er der.
- Jeg høre også lyde

jeg kunne fortsætte med listen. men her tror jeg at de "symptomer" jeg hyppigst har er her.
Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig.

Hilsen Hende Den Forvirrede

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej der er andre ting du har problemer med som kan være svært lige at sætte rette diagnose på, men ud fra mange ting du beskriver tænker jeg du er det der heder særlig senstiv . du kan kontakte Lars Lolk lars@gmail.com eller ringe til ham på 20.27.46.44. han ville kunne se hvad der er sensitive føelser og adfærd de har også terapi for specielt sensitive personer, som jeg tror du tilhøre med det du ser, høre , og føeler. og din træthed passer ingen energi. , du snakker med dig selv er ret typiske tegn, han vil sende dig vidre hvis der er andre ting du skal have hjælp til. hej.
  • Indstillinger
    Gå til din læge og bed om en henvisning til psykiatrien til udredning, så du kan finde ud af hvilken hjælp du har brug for for at håndtere det :)
    Lad dem ikke bare spise dig af med piller.
  • Indstillinger
    Du er teenager og forvirret. Jeg kunne kende det meste, så du er ikke den eneste.
  • Indstillinger
    ^^ over mig

    så du siger at det bare er fordi jeg er forvirret??
    det kan godt være at jeg er lidt forvirret men tror stadigvæk at der er noget i vejen...
  • Indstillinger
    ^^ over mig

    så du siger at det bare er fordi jeg er forvirret??
    det kan godt være at jeg er lidt forvirret men tror stadigvæk at der er noget i vejen...
Log in eller Registrér for at kommentere.