Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hvad skal jeg gøre??

Redigeret 7 november, 2011, 12:08 i Utroskab
Hej

jeg har valgt at lægge indlægget ind under samliv istedet for

Kommentarer

  • Indstillinger
    Umiddelbart kan jeg ikke helt se, hvad du har gjort forkert. Du har været sammen med en pige - A - i nogle år; I gjorde det forbi, og du har i den mellemliggende periode haft lidt uforpligtende pjank med et par andre. Det er der altså ikke noget galt i. Jeg vil gå så vidt som at mene, at det er en fuldstændig normal reaktion.

    Nu er du og A igen så småt ved at finde ud af, om det alligevel skal være jer, men som jeg læser det, så har I ikke fundet ud af det helt endnu? Du har således ikke været A utro - der er man altså kun, hvis man ER i et fast forhold.

    Men - jeg synes måske du og I virkelig skal overveje meget grundigt, om det så skal være jer. Du lader til at have brug for lidt mere gang i den end A gør, og det skal du da seriøst overveje, om du mener at kunne leve op til. Jeg ved ikke rigtigt, hvad din religion har med det her at gøre, men jeg synes noget tyder på, at du ikke er helt klar til et fasttømret forhold med børn og hvad der af følger. Det virker som om, du har brug for lidt mere luft under vingerne, før du etablerer dig i fast forhold.

    Alt i alt mener jeg ikke du for nærværende har opført dig forkert, og du behøver derfor ikke lide under det. Dog er det måske noget, du skal tale med A om, så det kommer på plads at du har haft noget andet uforpligtende i den tid, I ikke har været kærester.
Log in eller Registrér for at kommentere.