Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp!!

Redigeret 7 november, 2011, 01:08 i Mandlige sexproblemer
jeg har spekuleret længe over om dette her er et problem, nu vil jeg gerne have svaret...
er der noget galt? Når ens penis er stiv, og man så trækker forhuden tilbage, hvorefter man trækker den frem igen men, hvor forhuden nærmest ruller sig sammen indvendigt? dvs. man kan godt kan få op over penishovedet igen, men hvor den er sammenrullet, derfor sidder den ikke helt som den skal. Kan det på nogen måde være et problem? hvis jeg så vil har min forhud ordenligt på plads, bliver jeg nødt til at trække den tilbage igen (hvor den ruller sig ud), hvorefter jeg må tage fat i forhudens kanter med begge hænder og hive den op... den kan gøre rimeligt ondt til tider...
hjælp. er der noget galt?

mvh. anonym.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det tyder på en mild form for forhudsforsnævring. Hvis det ikke generer dig, så lad forhuden sidde tilbagetrukket permanent i stedet for at kæmpe med at få den skubbet frem.

    Jeg havde det lige som dig før i tiden, men er sidenhen blevet omskåret.
  • Indstillinger
    okay tak, men er det noget problem at den gør som den gør?
    - og da du blev omskåret var du så fuldt bedøvet eller fik du bare et stik i bedøvelses stedet?
  • Indstillinger
    Jeg kan ikke se, at det er et problem, at din forhud ikke vil frem igen. En del mænd har kort eller stram forhud, så glans er blottet.

    Min omskæring foregik i lokalbedøvelse.
Log in eller Registrér for at kommentere.