Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

slår mig selv

Redigeret 7 november, 2011, 00:54 i Selvskade
jeg slårm migselv en del gang hver dag det er bag der hvor jeg ha løst til det især nr jeg tink på hves ting det er ting som jeg ikke kan und gå af tink på

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Det hjælper ikke, vel? Det lyder som tvangstanker. Tal lægen om dit problem, så du kan komme videre i systemet og få den rette hjælp. God bedring Helle8
  • Indstillinger
    Hej bøje hvor går du i skole , har du forældre der kan hjælpe dig. jeg kender godt til at slå sig selv. det er når der ikke er nogle mennesker der kan eller vil forstå , hvad jeg føler og tænker. og nogle skælder ud på en. har du lært du ikke må skælde ud på andre, men ingen siger vi ikke må skælde ud på os selv og slå os selv. først, når du gør det ser andre du er ked af det. og har det dårligt. men det er ikke så godt at slå sig selv. det gør. ondt. og det er jo de andre vi er vrede på. og skal lære at sige nej vi vil ikke gøre det i siger. og det skal du have hjælp til at kunne gøre , så find en person du kender der kan hjælpe dig med at komme hen til lægen og blive henvist til psykriatre de kan bedre hjælpe dig. også med andre ting du har problemer med. Har du en it rygsæk ellers synnes jeg du skal søge din skole om sådan en eller din kommune det kan hjælpe dig med det boglige. ha det godt hej
  • Indstillinger
    det gør det ikke ha gåe i skole i helsingøe ha bag min far og mor
Log in eller Registrér for at kommentere.