Forhud og sex
Hej,
Jeg er meget i tvivl omkring min forhud, og jeg håber at i kan hjælpe mig!
Når penis er slap, hænger forhuden lidt over 2 cm ud over penis. Når den er stiv bevæger forhuden sig lidt over glans og det er derfor stort set umuligt at have et kondom på, uden konstant at holde ved skaftet, hvilket er ekstremt belastende under sex.
Overvejer stærkt at få en omskæring, men ved ikke hvad det indebærer og om det er løsningen for mig.. Har også læst om forskellige slags. En hvor man fjerner hele herligheden og en anden hvor det kun er det værste der ryger.
Hvad synes i om det, hvad ville i gøre i min situation og ved i noget om de forskellige slags indgreb?
Og hvis der er nogen piger der læser dette, hvad foretrækker i? En total omskæring eller blot en reducering af forhuden?
På forhånd mange tak for hjælpen!
Hilsen Jens
Jeg er meget i tvivl omkring min forhud, og jeg håber at i kan hjælpe mig!
Når penis er slap, hænger forhuden lidt over 2 cm ud over penis. Når den er stiv bevæger forhuden sig lidt over glans og det er derfor stort set umuligt at have et kondom på, uden konstant at holde ved skaftet, hvilket er ekstremt belastende under sex.
Overvejer stærkt at få en omskæring, men ved ikke hvad det indebærer og om det er løsningen for mig.. Har også læst om forskellige slags. En hvor man fjerner hele herligheden og en anden hvor det kun er det værste der ryger.
Hvad synes i om det, hvad ville i gøre i min situation og ved i noget om de forskellige slags indgreb?
Og hvis der er nogen piger der læser dette, hvad foretrækker i? En total omskæring eller blot en reducering af forhuden?
På forhånd mange tak for hjælpen!
Hilsen Jens
Kommentarer
Fordele/ulemper er en god idé og det vil jeg goere . Har taenkt over det i lang tid og haelder staerkt til at faa det hele fjernet. Vil snakke med et par folk om det og saa gaa videre der fra.
Venlig hilsen
Jens
Hvis du vælger at blive omskåret, så husk når du snakker med lægen, at det er et problem at anvende kondom, Dermed er der en lægelig årsag, og det er gratis..
Der længst ventetid ved sygehus og du vil typisk blive indlagt..
Henvises du til privat plastkirurg, så går det oftere hurtige... og du kan forlade stedet når du har fået bukserne på igen..