Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Spiseforstyrrelser.

Hej :)
Vi er nogle piger fra 8 klasse.
Vi skal lave et projekt om de forskellige spiseforstyrrelser og vi ville blive meget glade hvis vi kunne finde en der ville stille op til et interview.
Interviewet kan foregå både over E-mail, mobil, telefon og/eller ansigt til ansigt.
Vi ville helst have interviewet ansigt til ansigt, da vi gerne ville have en video med :)
Men hvis i/du helst vil stille op anonym er det også okay.
Ellers kunne vi også stille op til et stemme interview, som kan bruges i vores fremvisning.
Vi håber at nogle vil være så venlige at stille op :)
Knus og kram Maria, Rebecca og de 2 Julie'er :D
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej, Maria, Rebecca, Julie og Julie. :)
    Jeg ved ikke om jeg ville kunne hjælpe jer godt nok, da jeg er kommet ud af min spiseforstyrrelse om den faktisk kun rigtigt var helt gal i henhold til spisningen i et halvt år. Men I er meget velkomne til at skrive, hvis der er noget I vil vide, eller I tror at jeg kan hjælpe jer. At komme helt af med det var meget svært og afslutningsvis ebbede den ud i en svær depression.
    Hvis I søger en, der er i en spiseforstyrrelse nu er jeg ikke den rigtige at spørge, men kan sagtens huske hvordan det var.
    Hvis I synes kan I eventuelt skrive til mig på ninabanke@gmail.com

    Mange hilsner,
    Maj.
  • Indstillinger
    hej med jer. jeg vil rigtig gerne hjælpe jer. jeg har anoreksi, og er stadig ikk rask, hvis i mener jeg ka hjælpe, så vil jeg med glæde gøre det
  • Indstillinger
    Vi er meget glade for at i begge to vil hjælpe.
    Men vi vil meget gerne spørge om hvor henne i bor, så vi kan finde ud af om det er mugligt at lave et interview ansigt til ansigt.

    Ingen af jer har svaret om i ville lave et interview som bliver filmet til vores opvisning (som kun bliver vist i vores klasse.) Og det ville vi også meget gerne have svar på. :)

    Knus Maria, Rebecca og de 2 Julie'er
  • Indstillinger
    Er der mulighed for at du måske kunne komme til sjælland - evt. København, da vi selv bor på sjælland og det er meget svært for os at komme til Jylland.
    Ellers hvis det ikke er muligt at komme til sjælland kunne vi måske lave interviewet over nettet evt. over skype eller msn? :)
  • Indstillinger
    nej jeg kommer desværre ikk til sjælland.

    ku man få lov at se spørgsmålene?
  • Indstillinger
    Det behøver ikke nødvendigvis ikke helt præcist være de her spørgsmål, men vi har nogle eksempler her.
    - Hvornår startede du med at have anoreksi?
    - Hvordan påvirker/påvirkede det din familie? Og hvorfor?
    -Hvordan tager/tog du det selv? Er du bange for at nogle skal have det afvide, eller ved folk det allerede?
    -Ændrer/ændrede det noget socialt?
    - Kaster/kastede du nogensinde op, hvis ja. Hvor mange gange om dagen?
    -Er/var der nogle der ved det med din spiseforstyrrelse?
    - Gør/gjorde du nogensinde skade på dig selv?
    - Kan/kunne du snakke med andre om det?
    -Hvordan reagere folk på det?
    -Hvornår fik du anoreksi?

    i har selvfølig ret til ikke at svare på alle spørgsmålene hvis i ikke vil. :)
  • Indstillinger
    det er fint. jeg ska lige overveje om jeg vil stå frem på skærm, er ikk så meget for det.
  • Indstillinger
    Dejligt. hvis du ikke vil stå frem på skærm, kan vi også lave et stemme interview. Så man kun kan høre din stemme. Eller bare over e-mail, hvis det er mere på sin plads :)
  • Indstillinger
    jeg er nok mere til email:) i er velkommen til at skrive på isabellanc1@hotmail.com
Log in eller Registrér for at kommentere.