Hjem Muskler, led og knogler Leddegigt

Almindeligt postevand til behandling af podagra

2»

Kommentarer

  • -- det går såmænd sådan at jeg tabte 15 kilo på de første 8 mdr.
    Så nu er det næsten normal-vægt .
    En god bivirkning må man sige .
    Jeg kan nu også drikke noget med alkohol i , uden efterfølgende problemer.
    Der var mange der burde høre om denne vandkur . vh søren .

    PS. Den ældste dansker i USA (108 år) røg også godt med cigarer
    og drak whiskey hver dag. Det måtte dog ikke komme i TV , så de
    klippede det ud . men det blev da offentliggjort i DK .
  • Hej igen Søren.
    Det glæder mig at høre at en vandfyldt mave også hjalp på det problem.Det var flot klaret.
    Min teori omkring vand er følgende:
    Vi mennesker er biologiske skabninger få generationer fra stenalderen,hvor vandindtaget for det meste foregik ved at drikke overfladevand fra det nærmeste vandløb.Det var livsfarligt,fordi samme vandløb ofte indeholdt ekskrementer med farlige bakterier,som kolera.For at formindske denne risiko er vores væskecenter,som sidder i hypothalamus,indstillet på et yderst lavt niveau.Det nedsætter selvfølgelig vores sundhed og chance for at blive gamle.
    Men i biologien drejer det sig ikke om at blive gammel.Bare vi når at blive 20-30 år og forplante os så har vi udspillet vores biologiske rolle og er egentlig mere i vejen for udviklingen,idet vi jo snupper føden fra de kommende generationer.Så den der kun drikker af tørst får en del sygdomme,som bringer ham for tidligt i kontakt med bedemanden.
  • I Singapore drikker "alle" meget vand, hele dagen, hjemme -på restauranter mv. MEN ikke koldt vand. Vandet skal vœre lunkent ca. kropstemperatur. Det varme vand renser kroppens div. dele bedre. Og om morgenen før morgenmad og anden form for indtagelse, af piller, vitaminpiller mv: 1 stort glas varmt vand. Det giver "sundhed" og renser kroppen. Dette følger jeg selv, hver dag. (75 år).
  • - Fint nok Loujac.
    Jeg ved ikke om temperaturen på vandet
    har nogen betydning.
    Jeg gør det at jeg tapper vandet på plastflasker med skruelåg.
    og lader det stå så det for stuetemperatur.
    Den vandkur er bare fantastisk.
    VH Søren.
  • Hej Soeren. Det lyder rigtigt. Også god ide med flaskerne.
Log in eller Registrér for at kommentere.