Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kvalme pga. lyst

Redigeret 11 september, 2012, 03:50 i Kvindelige sexproblemer
Hej. Jeg har dette problem, at når jeg ligger sammen med min kæreste og jeg bliver liderlig, får jeg enormt ondt i maven og kvalme. Det er endda så galt, at jeg bliver nødt til at stoppe det vi har gang i. Det er rigtig irreterende, for jeg har rigtig meget lyst til ham, men jeg får det bare så dårligt. Er der nogen der ved hvad det kan være?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej det har jeg også haft, men kun når jeg har været så dybt forelsket at alt drejede sig kun om ham, når vi bliver nervøse kaster vi også op, jeg tror at vi bliver så liderlige , og forelskede at vi også kaster op. om det hjælper at gøre det på en tidspunkt hvor du ikke lige har haft ægløsning , kunne du prøve . nogle tider på måneden skifter lysten for nogle. måske i ikke skal have så meget opvarmning inden sanleje hvis du hurtig tænder. så du ikke kaster op lige med det samme. ellers må du tale med lægen om du kan få stik piller mod kvalmen , som man også får ved migræne opkast. Held og lykke.
  • Indstillinger
    Hej Cecilie

    Jeg er en dreng og kan fortælle at Jeg også bliver "dårlig" når Jeg bliver ophidset. Jeg får bare så meget hjertebanken at Jeg tænker, hvis det ikke stopper, så dør Jeg.
Log in eller Registrér for at kommentere.