Hjem Kvinder Snart gravid

Evt. gravid?

Redigeret 30 oktober, 2011, 16:31 i Snart gravid
Der er gået lidt over 14 dage siden jeg havde min mens. sidst og nu har min kæreste og jeg så haft sex nogle gange i løbet af de sidste par dage, (uden beskyttelse) og begynder at overveje om jeg evt. kunne være gravid? Jeg syntes det ville være utrolig underligt at jeg kunne være gravid for i hvert fald at skulle føle mig gravid syntes jeg burde tage en del tid. Men allerede i dag har jeg haft en del kvalme og i dag væskede mit ene bryst en smule..... Jeg ved ikke om det har nogen sammen hæng? Men ville det overhovedet være muligt for mig at blive gravid når jeg lige har været på p-piller? Stoppede på mine p-piller lige da jeg fik min mens.

Jeg er 19 år og er virkelig forvirret omkring alt dette. Min kæreste har dog allerede et barn, men er lidt nervøs omkring at snakke med ham om alt dette fordi han regner med at vi først skulle prøve at få et barn om i hvert fald et års tid.
Ville en læge kunne se homon forandring allerede kort efter ægløsningen?

Kommentarer

  • Tvivler på, at din læge vil gøre noget stort nummer ud af at tjekke noget nu, som I på yderst simpel vis kan få svar på om to uger (alm. graviditetstest).

    Du kan godt være blevet gravid. Nogen får hurtigt ægløsning efter ophør med p-piller.
Log in eller Registrér for at kommentere.