Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg ønsker at tage livet af mig selv!

Redigeret 29 oktober, 2011, 11:19 i Familie og venner
Ja den er nok hørt mange gange før! Jeg er 26 snart 27 år gammel! Jeg har haft tanken om selvmord i mere end 10 år nu og har også prøvet et par gange. første gang med piller og anden gang en pulsåre! dog er det ikke lykkes inu! Mit liv er et uoverskueligt rod! Mine forældre blev skilt da jeg var omkring 6 år gammel! efter meget vold og alkoholmisbrug fra min fars side! Efter skilsmissen har der været meget svigt og alkohol fra min fars side og også vold! I skolen var der meget mobben og jeg havde svært ved at koncentrere mig i timerne! det vænner man sig desværre til! Jeg har haft fast arbejde siden jeg var ca 13-14 år gammel med forskellige jobs. Jeg er udlært tømrer heller ikke helt uden problemer! det første sted jeg var i lære var meget gammeldags med at man skulle holde sin kæft, gøre hvad der blev sagt og egentligt ikke fik så meget ud af det!! Jeg kom så et andet sted hen og fik afsluttet min uddannelse! Men sjeg var i lære det første sted havde jeg en kæreste der fik pshykiske problemer. Jeg var meget glad for hende hun var den anden rigtige kæreste jeg havde, den første forlod mig og fik et barn 6 måneder efter (det var ikke mit) men vi var sammen i ca 3 år hvor det sidste var med at hun skar i sig selv og prøvede 2 gange at tage livet af mig! første gang med et dynebetræk og anden gang med en kniv! Hun kom på den lukkede afdeling ca en uge efter vi stoppede! da jeg var færdig som tømrer fik jeg et fast arbejde i nærheden af hvor jeg boede og blev formand for et mindre hold. Efter et års tid startede jeg mit eget firma op ved siden af og arbejde ca 20 timer i snit om dagen (7 dage om ugen) Det gik også rigtigt godt de første 3 uger så fik jeg en dobbelt diskoskolaps i ryggen (fandt de ud af ca et år efter) Måtte lukke mit eget firma og gå sygemeldt i det jeg var ansat i! Da der var styr på min ry