Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

stærke smerter i min venstra testikel

Redigeret 28 oktober, 2011, 11:13 i Åben debat om smerter
Hej netdokter, jeg har nu i ca. 14 dage gået med mere eller mindre stærke smerter i min venstra testikel, og har haft kuntaktet lægen, han gav mig diagnosen bitestikel betendelse. Men da jeg følte at smerterne bare blev værre og værre, ringede jeg til vagt lægen, og blev derfra sendt vider til modtagelsen på OUH, da han var bange for at det var testiklen der havde snoet sig. De ultralyds scannede mig, og fandt ud af at jeg hverken havde en snoet testikel, eller en bitestikel betendelse. Men blev aligevel sendt hjem med en pakke antibiotika i hånden, nu er der som sagt gået de her ca. 14 dage, og jeg har stadig lige ondt, jeg kan ikke sidde op ret længe af gangen, uden det begynder at gøre rigtig ondt. Så i kan vel godt forstå min bekømring, over at lægerne ikke kan finde ud af hvad jeg fejler. Så hvad skal jeg gørre og er der nogen her inde der har prøvet det også ???

M.V.H. Jan

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skal da til undersøgelse igen! Det går overhovedet ikke at gå rundt med stærke smerter!

    Lægerne har ikke mulighed for at finde ud af hvad der er galt, hvis ikke du fortæller dem, at det ikke var den rigtige behandling du fik.

    Lægerne er ikke orakler, og når de første prøver ikke viser et klart resultat, kan de ikke gøre så meget andet end at prøve med det de finder mest sandsynligt vil hjælpe.
    De formodede, at antibiotika ville klare problemet, og gav dig derfor det.

    Men når det ikke har hjulpet, vil de da selvfølgelig forsøge med noget andet og/eller foretage andre undersøgelser.
  • Indstillinger
    Ja det skulle man jo tro har været til lægen utallige gang og har da også forklaret dem hvor det gør ondt og hvad de prøver gav af resultat men hver gang siger de at der ikke er andet at gøre end at se tiden an nu skriver jeg godt nok også 14 dage men glemte nok lige at sige at det er fra det begyndte og til nu, jeg prøvede sågar at spørge egen læge om han ikke kunne indlægge mig for at de så kunne finde ud af hvad der er galt men det ville han ikke for det mente han ikke at de ville kunne finde ud af..
  • Indstillinger
    Okay... Et utal af gange er ikke det samme som de tre gange du nævner (egen læge, vagtlæge og hospitalet).

    Forstår ikke hvorfor din læge ikke har henvist dig til en speciallæge - formodentlig en urolog.
    Prøv at bede om det.

    God bedring - og skriv gerne hvad det viser sig at der er galt.
Log in eller Registrér for at kommentere.