Hej alle.. Jeg vil bare høre om hvor langt mandens penis skal ind i kvinden for at man kan blive smittet med en eventuel kønssygdom? Bliver man smittet hvis penis rører udenpå kvindens kønsorganer?
Den skal ikke nødvendigvis ind for at man kan blive smittet.
Jeg vil foreslå dig, at du opsøger en sexsygdomsklinik eller din egen læge og bliver testet for kønssygdomme og samtidig får en snak om prævention og sexsygdomme.
Jeg vil mene der ikke skal særlig meget til før du får klamydia, ved berøring, eftersom det er slimhinden der skal overføres fra person til person, da smittekilden sidder i denne.
Jeg har selv fået en del svar på denne side www.klamydiainfo.dk om diverse spørgsmål vedrørende klamydia, som jeg ikke kunne finde på andre sider.
Der var også noget om hvordan man kan få klamydia ved oralsex, men oftest var det ved berøring af kønsorganerne stod der.
Kommentarer
Jeg vil foreslå dig, at du opsøger en sexsygdomsklinik eller din egen læge og bliver testet for kønssygdomme og samtidig får en snak om prævention og sexsygdomme.
Jeg har selv fået en del svar på denne side www.klamydiainfo.dk om diverse spørgsmål vedrørende klamydia, som jeg ikke kunne finde på andre sider.
Der var også noget om hvordan man kan få klamydia ved oralsex, men oftest var det ved berøring af kønsorganerne stod der.