HAN KOMMER FOR TIDLIGT
Hej!
Jeg har en kæreste, som desværre har det problem at kommer hurtigt.. Hver gang! Det er ikke efter 5 min men allerede efter 2.-4. stød.. Han siger, at det er fordi han tænder så meget på mig, men passer det nu også? KAN der være noget galt med ham og hans penis? Er det mon psykisk?
HELP!
Jeg har en kæreste, som desværre har det problem at kommer hurtigt.. Hver gang! Det er ikke efter 5 min men allerede efter 2.-4. stød.. Han siger, at det er fordi han tænder så meget på mig, men passer det nu også? KAN der være noget galt med ham og hans penis? Er det mon psykisk?
HELP!
Kommentarer
Jeg kan næsten ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre.
Stimulerer du ham rigtig meget med mund og hånd og/eller onanerer han meget før han kommer ind i dig?
Altså så han er LIGE VED at eksplodere og så stikker den ind..?
Det er den eneste logiske forklaring jeg kan finde.
Eller... Hvis du er hans allerførste partner og I kun har haft samleje et par gange kan det da godt være, at det bare er overentusiasme, meeeeen...
Prøv at læse den her artikel: http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/ ... fgang.aspx
Jeg syntes, at din kæreste eller I begge skal tage til hans læge og tale med ham/hende før han/I går igang med diverse mentale øvelser, start-stop teknikker, bedøvende cremer og så videre. Hellere have lægen med på sidelinien.