Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Reduceret sædmængde

Redigeret 23 oktober, 2011, 19:18 i Mænds sygdomme
Hej

Er en mand på 34 år der har oplevet en reduktion (30-50%) i sædmængde over de sidste 3 måneder. Er single og onanerer ca. 1 gang om dagen. Har ikke problemer med at tisse eller rejsning. Har oplevet en del nederlag siden jeg blev single og min selvtillid/sexlyst er ikke så stor som den plejer. Kan sædmængden afspejle dette?

Hvor lidt sæd skal der komme før man bør gå til lægen?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Ja du skal have lyst til sex for at kunne få udløsning , så det kan da være en forklarring . jeg tænker også du onaner hver dag, at din sæd produktion måske ikke kan følge med til hvor tit du spermer. for mænds sædceller er 3 måneder gamle , når du spermer . så lang tid er de undervejs. Væsken sædcellerne svømmer i kommer fra prostata kirtlen den laver væsken. stress påvirker sex føelsen. om din selvværd påvirker din onani kan du svare på , måske psykisk , jeg tænker du skal prøve at holde et par dages pause hvis du kan . du kan også have det dårligt psykisk så du onanere mere for at, tage din ked af dethed væk fra dig , så du ikke mærker det. Det lyder til du kunne bruge en psykolog at tale med om dine kærste problemer. eller en sexulog er måske bedst for dig , med din fustration incl . sex. synes også du lige skal få en tid hos lægen og tale om mængden af lille sædproduktion. om der er en anden grund til det er stoppet. god bedring
Log in eller Registrér for at kommentere.