Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Holder knap 20 minutter ...

Redigeret 31 januar, 2012, 20:02 i Åben debat om sex
hey jeg er en dreng på 17 snart 18 år, og jeg har desværre et mindre problem.
Jeg kan kun holde i 5-15 minutter under samleje og det er langt langt under min standart ..
jeg havde min debut for 3 år siden og har haft mange kærester / flirts siden da, jeg har været vandt til at kunne holde minimum 40 minutter og komme op på cirka 3 en halv time's tid.
det er dog 5 måneder siden jeg sidst havde sex, men jeg føler det er pinligt at jeg knap nok kan " gå til den" uden at få udløsning.

Så hvis der nu er nogle der har nogle gode tips tricks eller eventuelle forklaringer så ville det være super !

Kommentarer

  • Indstillinger
    Arh, Batman. 3½ time?! Det vil jeg da snarere kalde et problem end noget at stræbe efter. Jeg ville personligt ikke kunne gå i flere dage efter hvis jeg var blevet knaldet i 3½ time.
    At kunne holde et 10-20 minutter lyder for mig fuldstændig normalt og klart at foretrække. Man når da også at blive megafrustreret hvis ens dude ikke kan komme og man begynder at blive øm.
    Hvis du synes at det er for kort tid, kan du evt. stoppe, holde en pause og starte igen når du kan mærke at orgasmeoptrinnet er ved at have lagt igen. Ellers ved jeg at nogle af mine venner tænker på noget af det mest usexede de kan komme på for at holde længere - supergrineren.

    Maj
  • Indstillinger
    haha, den der med at tænke på noget virkelig ucharmerende har jeg prøvet og 3 en halv time var også mit maksimum ( Det indebar, flere stillinger og oral sex )
    Jeg har fået problemet løst og det skyldes at jeg havde for mange tanker i hovedet under selve agten, og glemte helt at nyde det.
    men ellers tak for svaret :)!
    Nicolaj
  • Indstillinger
    Jeg kan komme med et lille forslag til dette. Har selv en kæreste og når vi så har været i gang i et stykke tid og selv synes det er for tidligt at komme, så trækker jeg mig ud og giver hende finger eller slikker hende, og så når jeg synes der er gået længe nok kan jeg fortsætte.
  • Indstillinger
    Jeg gad dælme ikke knalde i 3½ time med konstant penetration. Haha så kan jeg squ heller ikke gå en i et par dage!
    Max længde min kæreste og jeg har haft sex i er ca. 2 -2½ time og det var med hvor jeg var bundet til sengen og han kom indimellem og ordnede mig :p mega frækt og det gør bare man bliver mere optændt og virkelig får det maximale ud af sexlegen! Men når vi har normal sex (det meste af tiden) så er vare det også mellem 7-15 min.
    Jeg vil godt nok sige at det er noget af en præstation hvis du (og din kæreste) kan holde til 3½ times konstant "rabbit-sex"!
Log in eller Registrér for at kommentere.