Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad er det??!

Redigeret 24 oktober, 2011, 17:05 i PMS og menstruation
Hej folk.
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!
Jeg er tit irriteret for neden omkring klitoris og der er noget hvidligt/gråligt "stads" inde mellem mine skamlæber. Det lugter og jeg klør meget ofte. Nogle gange udtørre jeg også og får sprækker fordi jeg klør så meget. Jeg er meget usikker og har meget lavt velfærd når det kommer til min nedre del. Hvad kan det være og hvad kan jeg gøre!?
- På forhånd tak!

Kommentarer

  • Indstillinger
    du skal gå til lægen og blive undersøgt ---det er svært st sige hvad det kän være ---
    det kan være svamp ---eller unde rlivs betændelse ---eller din surheds grad i skeden der er i ubalance --eller en køns sygdom ---
    det skal du ikke selv ekspentere med ---før du får klarhed over hvad det er

    lægen er til for dig ---og du er til for ham --har din læge ikke acut tider ---min læge har det hver dag --fra 10-11--,
    hurtig afsted ---
  • Indstillinger
    Hej

    Det lyder om om at du har fået svamp. Det vil din læge hurtigt og smertefrit (hvis du er afslappet) kunne undersøge dig for, ved en helt almindelig underlivsundersøgelse. Ved undersøgelsen vil lægen kigge på slimhinden i skeden og ydre kønsorganer. Det tager højest 5 min. Hvor han/hun sikker vil lave en podning til rendyrkning i laboratoriet. Det sker ved at lægen stikker en lang vatpind op i skeden. Den bliver så sendt til videre undersøgelse.
    Du vil sikkert få svar på mail eller telefon.

    Jeg vil anbefale dig, at bruge intimsæbe på kønsorganerne.
Log in eller Registrér for at kommentere.