Nervøs eller syg?
Okay, det startede med at mig og min kæreste havde aftalt at have sex for første gang her i ferien..
Vi er begge jomfruer..
Dagen inden jeg skulle hjem til ham, havde jeg meget tynd diarre, i små mængder. Dagen jeg skulle hen til ham, havde jeg også slem diarre, mange gange ca med 5-10 min mellemrum... Kastede også op fordi jeg var blevet dehydreret af at gå så meget på toilettet.. Det blev så slemt jeg skulle til vagtlægen det kom jeg så.. Og han sagde det var roskilde syge, og det ville gå væk af sig selv efter nogle dage. Mig og min kæreste besluttede os for det ikke var så godt han var der mens jeg var syg så han tog hjem. Dagen efter han var taget hjem havde jeg det helt fint igen, ingen diarre eller kvalme.. Så tænkte at jeg var rask igen.. Så i dag havde vi aftalt vi skulle være sammen igen men en time før han skulle komme fik jeg kvalme og diarre igen igen.. Jeg tog en pille mod diarre En imodium plus. Og sagde til ham det ikke var så godt vi var sammen når jeg stadig havde det dårligt. Ca 10 min efter vi havde aflyst vores aftale havde jeg det helt fint igen.. Det jo ikkeforsinjeh er bange for at ha sex.. Havde næsten glædet mig lidt. Overlevet ikke hvis jeg skal ha det dårligt hvergang jeg skal være sammen med ham..
Så nu kommer min store spørgsmål, kan det være af nervøsitet jeg fik det dårligt?. Fordi jeg vidste vi skulle ha sex?. Vi har ikke haft der endnu... Og er bange for jeg får det så dårligt igen næste gang vi skal være sammen, fordi jeg ved at vi sikkert skal ha sex der?. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre fordi hvis det fortsætter sådan her kan vi jo aldrig være sammen igen pga jeg har det dårligt..
Håber virkelig i kan forstå mit problem og kan svare
På det fordi det plager mig virkelig det her..!
På forhånd tak!!
Vi er begge jomfruer..
Dagen inden jeg skulle hjem til ham, havde jeg meget tynd diarre, i små mængder. Dagen jeg skulle hen til ham, havde jeg også slem diarre, mange gange ca med 5-10 min mellemrum... Kastede også op fordi jeg var blevet dehydreret af at gå så meget på toilettet.. Det blev så slemt jeg skulle til vagtlægen det kom jeg så.. Og han sagde det var roskilde syge, og det ville gå væk af sig selv efter nogle dage. Mig og min kæreste besluttede os for det ikke var så godt han var der mens jeg var syg så han tog hjem. Dagen efter han var taget hjem havde jeg det helt fint igen, ingen diarre eller kvalme.. Så tænkte at jeg var rask igen.. Så i dag havde vi aftalt vi skulle være sammen igen men en time før han skulle komme fik jeg kvalme og diarre igen igen.. Jeg tog en pille mod diarre En imodium plus. Og sagde til ham det ikke var så godt vi var sammen når jeg stadig havde det dårligt. Ca 10 min efter vi havde aflyst vores aftale havde jeg det helt fint igen.. Det jo ikkeforsinjeh er bange for at ha sex.. Havde næsten glædet mig lidt. Overlevet ikke hvis jeg skal ha det dårligt hvergang jeg skal være sammen med ham..
Så nu kommer min store spørgsmål, kan det være af nervøsitet jeg fik det dårligt?. Fordi jeg vidste vi skulle ha sex?. Vi har ikke haft der endnu... Og er bange for jeg får det så dårligt igen næste gang vi skal være sammen, fordi jeg ved at vi sikkert skal ha sex der?. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre fordi hvis det fortsætter sådan her kan vi jo aldrig være sammen igen pga jeg har det dårligt..
Håber virkelig i kan forstå mit problem og kan svare
På det fordi det plager mig virkelig det her..!
På forhånd tak!!
Kommentarer
Mit forslag er, at du snakker med din kæreste om, at jeres aftale om sex ikke skal være ved jeres næste møde, men at det skal komme af sig selv, en dag hvor I alligevel er sammen. Gør det klart for ham, at du gerne vil (hvis du er helt sikker på, at det er sådan du har det..) men at du ikke har det godt med, at tingene er aftalt på den måde på forhånd.
Der er vel heller ingen grund til sådan et hastværk ...
Hvis I kan tage den med ro det næste stykke tid, når I ses, tror jeg du vil slappe meget mere af, så jeres "første gang" sammen ikke skal ledsages af stress og dårlige nerver.
Held og lykke
Ja, det kunne godt lyde som om at du er nervøs for at skulle have sex med din kæreste. Noget fortæller mig at du ikke er klar til det endnu.
Mit forslag til dig er, at I lade være med at aftale at I skal have sex, men bare mødes og når du så er klar, så have kondomerne klar, så I kan dyrke sex hvis I har lyst, og du slet ikke kan lade være.
Hvor gamle er I ?
Kender du til at få kvalme og diarre i andre situationer hvor du bliver nervøs ?
Hvis/når du får det en anden gang, så sørg for at få rigelig at drikke, så bliver du ikke dehydreret. Hvis diarreren kommer igen, kan du som sidst tage Imodium plus efter pakkens anvisning, det kan som regel stoppe den værste diarre. Hvis du får feber eller hvis det vare mange dage, skal du selvfølgelig søge læge. Men almindeligvis går det jo hurtig over, uden at du/man behøver at kontakte lægen.
Held og lykke
snakkede med ham lige før, om at være sammen i morgen.. fik en trykken i halsen og ting som det
Hvis I bor tæt på hinanden, så kunne I lade være med at aftale, at I skulle mødes, men i stedet for bare komme uanmeldt forbi, så ville du ikke få denne forventningsangst.
Har du det også dårligt når i er sammen om at lave et eller andet sammen ?
Men tak for alle jeres svar!<3