Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Silicia til negle og hår

Redigeret 18 oktober, 2011, 01:27 i Skønhed og velvære
Hej Netdoktor. Jeg har læst om at silicia hjælper på at styrke svage negle, hvilket jeg hele tiden har haft. Mit hår er også meget tyndt, og har brug for vitaminer/styrke udover hårkuren. Men jeg har hørt at der opstår en ekstrem hårvækst i ansigtet og andre steder på kroppen hvor man normalt ikke har hår? Styrker det kun negle og hår, eller er det også medvirkende på alt hår i kroppen?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil lige gøre opmærksom på, at du skriver til en debatside. Ikke til læger.

    At silica hjælper er jeg helt sikker på. Jeg har set resultatet hos min bror. Hans hår blev igen mørkere og glansfuldt. Nye hår groede frem på den bare plet. Ikke meget, men rigtig pænt, men der var jo også hårsække. !!!
    De trængte bare til "gødning". Resultatet kunne ses efter et halvt år.
    Han tør ikke holde op med at tage silica.

    Og så til det med mere hårvækst andre steder. Jeg kan kun svare for mig selv. Jeg tog også silica i et meget langt stykke tid. Det kunne ses på mit hår og mærkes på neglene.

    Jeg blev bare så træt af at spise piller for det ene og det andet. Men måske burde jeg tage silica igen. Jeg er bestemt ikke nervøs for at få flere hår andre steder, for det har jeg ikke oplevet.
    Men de hår man nu engang har, tjae, jeg lagde ikke mærke til noget, men det er da muligt de også fik det bedre.
Log in eller Registrér for at kommentere.