Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blære "problemer" ?

Redigeret 1 oktober, 2014, 23:45 i Blærebetændelse
Jeg har problemer med min blære.. Jeg aner ikke hvad der er galt, og det ødelægger min dagligdag. Jeg har det i perioder, med ubehag mht urinering, før og efter... Og generelt ubehag i blæren. Mine øjne løber i vand når de sidste dråber kommer ud, plus det har en besynderlig lugt. Jeg skal altid tisse om natten. Mellem 1-4 gange. Jeg får tit tissetrang, selvom jeg lige har tisset. Og når jeg skal tisse meget, skal det gå tjept! Ellers ender det galt. Jeg har også svært ved at holde på vandet under sex, og det hænder at jeg "lækker". Det er virkelig ubehageligt, og giver lyst til at opgive sex. Det er noget der har stået på 1/2 års tid. Hvis ikke lidt længere.. Ubehag og smerter er dog i perioder. Men resten er hyppigt og det er virkelig cikanerende. Især at min blære er påvirket af penetration. Sådan har jeg ikke altid haft det. Håber virkelig der kan blive gjort noget ved det. Har været på behandling 2 gange for blærebetændelse, men det har vidst ikke hjulpet?

Mvh den tissetrængende

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det skal lige siges at jeg kun er 21 år.
  • Indstillinger
    ja det tyder på at du stadig har blærebetændelse, tag til lægen igen og sig du har stadig problemer med at tisse og tage en urinprøve for at se om du stadig har blærebetændelse, du skal ikke blive ved med at gå rundt med det for på et tidspunkt kan du slet ikke holde på vandet og drik tranæbærsaft hverdag eller tage tranæbær i tabletter det sku hjælpe mod blærebetændelse især for dig når du får det tit
  • Indstillinger
    Ja det lyder som blærebetændelse - sørg for at snakke med din læge og fremhøv hvor irreterende og chikanerende det er til dagligt (for læger skal man skære tingene ud i pap!).

    Jeg har tit læst at mange piger lider af tilbagevendende blærebetændelse og du kan prøve at søge her på siden og finde mere om det. Mener mange føler en salgs bestemt kur eller lignende for at mindske problemet.

    jeg mener også at det skulle afhjælpe at sørge for altid at have tisset først under sex (og afstå ikke fra at tage i tissepause, undervejs hvis det trækker ud).

    Jeg håber en snak med din læge hjælper!

    P.S. Accepter ikke at din krop ikke fungere normalt i så lange perioder! Jeg kender det godt selv, det kan være let at udsætte, men hvis du føler at du har noget med din krop som på en eller anden måde trækker ud, så før en kalender min. en uge og gerne mere til du kommer til lægen (med symptomer, smerte interval, kommentarer mm.). Det gør det lettere for lægen at finde ud af hvad der er galt, og du kan selv lettere indse at du behøver at gå til lægen.
  • Indstillinger
    Jeg har det nøjagtig på samme måde!
    Jeg har dog kun haft det sådan i 2-3 uger.. jeg troede det havde noget at gøre med min nye partner. Han har mere erfaring og givet mig nye orgasmer og ejakulation hvilket jeg ikke er vant til! Derfor tænkte jeg om det var en reaktion på det, fordi det er værst dagene efter jeg har set ham.
    Men jeg kan jo ikke have det sådan her i 6 mdr.!
    Jeg har før haft blærebetændelse men der oplevede jeg en svie under urinering og dette har jeg slet ikke! jeg har egentlig heller ikke smerter.. bare ubehag, tissetrang og en intens følelse der giver tårer i øjnene lige når jeg er ved at være færdig. jeg skal tisse hele tiden og har virkelig travlt når det presser på, og jeg får ikke denne "aaaahha" det var rart når jeg tisser.
    jeg er 23 år.

    Kan det stadig være blærerbetændelse og hvorfor reagere trådstarter ikke på behandling?
  • Indstillinger
    jeg har det selv på samme måde, prøv at google 'ic pbs blære' og læs lidt om det.
  • Indstillinger
    Har nogen af jer stadig de problemer her?
Log in eller Registrér for at kommentere.