Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Menstruation med 14 dags mellemrum

Redigeret 17 oktober, 2011, 18:33 i PMS og menstruation
Hej. jeg ved ikke hvordan eller hvorfor det er sket, men jeg var inden i en cyklus, hvor min menstruation kørte perfekt men på en eller anden måde har jeg haft menstruation slutningen af september og igen 14 dage senere i starten af oktober.
er der nogen der ved hvad der kan være sket og kan i hjælpe mig med et svar?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej vores menstruationscyklus kan ændre sig hvis vi bliver udsat for stress eller er sammen med veninder der har menstruation på en anden tid en os, så kan vi pludselig flytte vores menstruation til at komme samme tid som veninderne vi går meget sammen med, da vores hormoner styrer vores krop. så prøv at spørg dem veninder du går med hvornår de har menstruation. Også hvis du har fået noget medicin kan det ændre kroppens menstruationscyklus. og det sidste hvis der har været et befrugtet æg , der er blevet udstødt kommer der blødning. men synes lige du skal nævne det for din læge. og nej til dit andet spørgsmål , jeg vil som ung i dag være itvivl om jeg vil fylde min krop med ukendte hormoner som p-piller , der findes andre præventioner der ikke skader kroppen . femidom skulle kunne købes på nettet til kvinder. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.