Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Feedback

persille1persille1
Redigeret 4 november, 2011, 02:35 i Ris og ros til Netdoktor
Feedback !!!!!

Jeg er helt rundtosset af at have det mærke hoppende ude i siden. Jeg ved naturligvis ikke om det generer andre, men mig gør det helt forfærdeligt.
Mine øjne har det ikke for godt i forvejen.
Nå, men jeg må finde mig i det eller holde mig væk, for jeg kan vel ikke slå det fra. ????.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg hader det skilt med ordet: Feedback. Det flyver op og ned og lægger sig over ting, jeg skal læse.
    Sikkert fordi jeg må forstørre siden en hel del op, for at kunne se.
    Jeg ved godt, jeg må finde mig i det, men jeg vil have lov til at brokke mig. ÆV.
  • Indstillinger
    Jeg vil da gætte på, at det skyldes, at du må forstørre op. Jeg har overhovedet ikke en gang lagt mærke til det, før jeg så dit indlæg. For mig er det bare en lille blå firkant ude til højre ved siden af reklamerne, som jeg i øvrigt også ignorerer så meget som muligt. Hos mig hopper denne firkant ingen steder.

    Jeg vil foreslå dig at sende en mail til netdoktors redaktion: redaktionen@netdoktormedia.dk og forelægge dit problem.

    Jeg har ikke umiddelbart indtrykket af at redaktionen nødvendigvis læser indlæg på denne side.

    Måske du har et "computergeni" i den yngre del af din familie, der kan hjælpe dig.
  • Indstillinger
    Hej lotte123

    Jeg havde slet ikke set nogen skrev, før nu. Jeg er klar over grunden skyldes, jeg må forstørre op. Jeg tror slet ikke, der er noget jeg kan gøre. Jeg havde bare en forfærdelig stor lyst til at brokke mig. Det kunne være lavet på en anden måde.
    Men jeg kunne da godt spørge min søn. Han ved noget om det, temmelig meget endda.

    Nogle sider på nettet, der må jeg "køre" siden frem og tilbage for at få læse teksten.
    Jeg burde såmænd ikke klage. Jeg kan se og det er jeg glad for.

    Netdoktor har skrevet, der læses her på "ris og ros", så de har sikkert læst det, men kan intet gøre.
    Tak fordi du tænkte over det.



    ps. Til min store overraskelse og glæde kiggede min søn forbi. Han har set det og siger, det er noget netdoktors tekniker har mulighed for at ændre.
    Det er en gene for svagt synede.


    ps. Jeg syntes ærlig talt man godt kunne give et svar fra netdoktor. Negativt eller positivt. Min søn siger det kan ændres. Men det er da en ærlig sag, hvis ikke man vil.

    Prøv at forstørre billedet op og se hvor generende det kan være.
Log in eller Registrér for at kommentere.