Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mærkelig sygdom

Redigeret 14 oktober, 2011, 19:42 i Åben debat om smerter
Hej jeg har i en uge været syg. Jeg har enormt ondt bag begge mine øjene øverst for midten. Så har jeg ondt bag panden, jeg føler mig til tider lidt svimmel og har også kvalme. Jeg er forkølet og nyser ofte. Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal behandle min sygdom eller hvad det er. Jeg har været hjemme i en uge, og har prøvet at få en masse søvn og lave så lidt lektiearbejde som muligt (da det giver mig mere ondt i hovedet) - jeg har læst lidt om mine symtomer, og det lyder lidt som bihulebetændelse, men jeg har ikke ondt i huden omkring øjene eller i huden på panden.

Hvad tror i jeg fejler?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder meget som bihulebetændelse. Man behøver ikke have samtlige symptomer. Det der virker bedst, er at bruge næsespray, så der bliver fri passage fra bihulerne. :)
  • Indstillinger
    Hej jeg tænker du lige skal have noget på næse spray på recept, der virker bedre til bi og pandehule betændelse , prøv at indånde damp fra kogt kamile the i gryde med håndklæde over hovedet, om det løsner i næsen . også . Husk at tage hue på når du går ude, det kommer også ved træk . men også med forkøelse. Vask fingerne godt med sæbe ved berørring ned næse løb. hvis det smitter. Og nej det er ikke nemt at lære lektier når man er sådan syg. der må du være syg , hvile, vente på medicinen virker, hovedpinen går væk . det kan tage lang tid, før man er kommet helt oven på igen. og det er noget der tit kommer tilbage igen , og man skal lære at have hue og hals klæde på når vinteren nærmer sig , så kan det forebygges . god bedring
Log in eller Registrér for at kommentere.