Hjem Hjerne og nervesystem ADHD

Jeg har fået diagnosen ADD.

Redigeret 26 oktober, 2011, 16:26 i ADHD
Er der noget sted på nettet, hvor man kan chatte eller skrive med andre der har ADD.

Jeg har et stort behov for at tale med andre der har add.

Kan nogen hjælpe mig?? =)

Vh Mgrlsted

Kommentarer

  • Prøv at gå ind på ADHD-foreningens hjemmeside www.adhd.dk
    I menuen til venstre kan du trykke på "Samtalefora". Jeg vil tro, at der er andre med ADD der :)

    Jeg er også ret sikker på, at du kan finde nogen på www.sindnet.dk
  • Hejsa. Har lige registreret mig på Netdoktor. Jeg er mand på 37, der sidste år i december fik konstateret ADD. Jeg arbejder som ved Politiet og oplever at der er store vanskeligheder forbundet med det at have ADD og samtidig et voksen og arbejdsliv. Hvad arbejder du med? Jeg har en søn med ADHD, så det ligger til familien og er jo desværre meget arveligt.... vh frits73
  • Hejsa.
    Jeg er en ung kvinde på 26år, som selv har fået konstateret ADHD for ca. 2 år siden.
    Det har været en kamp at skulle acceptere det, men ADHD-foreningen er rigtig god..
    ellers er der også en facebook side der hedder noget i retningen af ADHD er når.. Hov der er et egern!
    Den er også rigtig god. Der er socialt sammenhold, og folk er gode til at spørge, og hjælpe hinanden hvis man er i tvivl.
    mvh Anne2100
  • hej:) jeg har Add. jeg begyndte at få medecin i folkeskolen i 1 klasse, det er ca. 10 - 12 år siden nu :)
  • Hej

    Tjek Anders Rønnows facebook side eller hans hjemmeside www.altomadhd.dk

    Der er rigtig mange hints og gode råd at hente.


    Vh. Mads
Log in eller Registrér for at kommentere.