Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ingen udløsning.

Redigeret 29 oktober, 2011, 19:22 i Mandlige sexproblemer
Hej
Er en fyr, der ikke kan få udløsning ved samleje, har ingen problemer med rejsning eller lyst til sex, der mangler "bare" udløsningen, jeg ved ikke rigtigt hvad jeg kan og skal gøre ved det. For en del år siden blev jeg skilt, og var nede i ret lang tid, og faktisk siden dengang har jeg ikke kunnet få udløsning ved samleje. Skulle jeg være så heldig, at der er nogle der har haft eller kender til samme problem, og måske ved, hvad vej jeg skal gå for at få "problemet" løst.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Du skal søge læge og og få taget blodprøve for PSA tal under søge om der er noget galt med din ProstataKirtel , den sidder under din blære , det er den der laver væsken som sædcellerne svømmer i , det der er udløsningen sperm. Når det stopper med at komme , skal mænd gå til læge , Kroppen fortæller at der er et sted der er holdt op at fungere. mm Held og lykke
  • Indstillinger
    Tak for svaret, men jeg kan jo sagtens få udløsning ved onani og med rigelig sædafgang, så mon det kan være det du beskriver, der kan være galt.
  • Indstillinger
    Kan du få udløsning hvis du afslutter samlejet med at onanere?
    Eller er det i det hele taget umuligt at få udløsning når du er sammen med en partner?

    I først tilfælde, kan det så vidt jeg kan se være dels psykisk, dels at du ikke stimuleres til udløsning af samlejet. Enten den ene, den anden eller begge grunde.
    I andet tilfælde må det være et helt igennem psykisk problem.

    Mon ikke en psykolog vil kunne hjælpe dig?
  • Indstillinger
    Hej nej det er nok ikke det så , men synes lige du skal tale med din læge om problemet og høre hvad han , hun mener. der kan være galt. og så evt en sexulog hvis det er andet problem, med nervøsitet med mere. hej
  • Indstillinger
    Spider68
    Du omtaler PSA og dermed prostatakræft..... Hvis en mand bliver behandlet for prostatakræft, så er det helt slut med de sexuelle glæder...

    Men der kan dog være tale om prostatabetændelse.. Det kan gøre udløsning besværlig, men kan helbredes...
Log in eller Registrér for at kommentere.